nieuwe berichten in footer

Hulp nodig bij een stijl? Voor zowel XHTML/CSS als grafische vragen uiteraard gerelateerd aan phpBB3.
Plaats reactie
Wijo
Berichten: 89
Lid geworden op: 09 jun 2006, 06:33

nieuwe berichten in footer

Bericht door Wijo » 04 jun 2015, 15:17

Een beschrijving hoe ik de linken "nieuwe berichten" en "ongelezen berichten" in de footer heb gezet. Op de desktopversie worden deze linken gewoon onderaan weergegeven en in de androidversie in het menuutje onderaan waar normaal gesproken alleen "Alle tijden zijn ..." en "Verwijder alle forumcookies" staan.
In de oude stijl had ik onderaan deze linken al staan en nu in de geupgrade versie wilden de bezoekers deze mogelijkheid opnieuw. Op die manier hoeft men niet eerst weer naar boven te scrollen om daar op die link te moeten klikken.

Open /styles/jouwstijl/template/navbar_footer.html
Vind:

Code: Selecteer alles

<!-- EVENT overall_footer_timezone_after -->
Voeg op een nieuwe regel hierna toe:

Code: Selecteer alles

<!-- IF S_USER_LOGGED_IN -->
	<li class="small-icon icon-search-new"><a href="{U_SEARCH_NEW}" role="menuitem">{L_SEARCH_NEW}</a></li>
<!-- ENDIF -->
<!-- IF S_LOAD_UNREADS -->
	<li class="small-icon icon-search-unread"><a href="{U_SEARCH_UNREAD}" role="menuitem">{L_SEARCH_UNREAD}</a></li>
<!-- ENDIF -->

Daarna cache legen in beheerderspaneel.
Laatst gewijzigd door Wijo op 05 jun 2015, 08:45, 3 keer totaal gewijzigd.
Met vriendelijke groet,
Wim.

Gebruikersavatar
dmzx
Berichten: 46
Lid geworden op: 25 jan 2015, 07:58
Locatie: Zuid-Holland
Contacteer:

Re: nieuwe berichten in footer

Bericht door dmzx » 04 jun 2015, 19:21

Wijo schreef:Een beschrijving hoe ik de linken "nieuwe berichten" en "ongelezen berichten" in de footer heb gezet. Op de desktopversie worden deze linken gewoon onderaan weergegeven en in de androidversie in het menuutje onderaan waar normaal gesproken alleen "Alle tijden zijn ..." en "Verwijder alle forumcookies" staan.
In de oude stijl had ik onderaan deze linken al staan en nu in de geupgrade versie wilden de bezoekers deze mogelijkheid opnieuw. Op die manier hoeft men niet eerst weer naar boven te scrollen om daar op die link te moeten klikken.

Open /styles/jouwstijl/navbar_footer.html
Vind:

Code: Selecteer alles

<!-- EVENT overall_footer_timezone_after -->
Voeg op een nieuwe regel hierna toe:

Code: Selecteer alles

<!-- IF S_USER_LOGGED_IN -->
							<li class="small-icon icon-search-new"><a href="{U_SEARCH_NEW}" role="menuitem">{L_SEARCH_NEW}</a></li>
						<!-- ENDIF -->
						<!-- IF S_LOAD_UNREADS --> 
							<li class="small-icon icon-search-unread"><a href="{U_SEARCH_UNREAD}" role="menuitem">{L_SEARCH_UNREAD}</a></li>
						<!-- ENDIF -->
		<!-- IF not S_IS_BOT -->

Daarna cache legen in beheerderspaneel.

In je code staat 1x <!-- IF not S_IS_BOT --> teveel.

In PM een cadeau ;)

grtz dmzx
Afbeelding

Wijo
Berichten: 89
Lid geworden op: 09 jun 2006, 06:33

Re: nieuwe berichten in footer

Bericht door Wijo » 05 jun 2015, 08:26

Oké. Gewijzigd. Bedankt :bier:
Met vriendelijke groet,
Wim.

Plaats reactie