lolpaul schreef:Bij reclames ga ik altijd weer terug naar me PC, en als de reclame afgelopen is weer kijkenWout -- w00t schreef:In slaap vallen doe ik alleen bij Talpa Reclames
Bee's Bar
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
- XGE_Lithium
- Contacteer:
- Lady Elensar
de echte die-hard heeft zich gemeld :thumb:Bee schreef:Dat is geen excuus, ik ben gisteren 4x onderuit gegaan, en niet met de trein gegaan (ook omdat deze vanwege stuifsneeuw niet harder mocht dan 40)
Doenwenu.nl Een site over van alles ... zeg maar
-
Makavelibrox
- Contacteer:
- Wout -- w00t
- XGE_Lithium
- Contacteer:
Vakantie owns 8)Bee schreef:Dat is geen excuus, ik ben gisteren 4x onderuit gegaan, en niet met de trein gegaan (ook omdat deze vanwege stuifsneeuw niet harder mocht dan 40)
Ik woon er ook bijna 10 km ofzo vanaf.. Wij zijn verplicht om te komen, sneeuw oder keine schneehendry schreef:Ach, kreeg toestemming omdat ik 10 Km van school weg woonde Maar over spijbelen hou ik ook mijn mondpaul schreef:Dat heet spijbelenhendry schreef:het sneeuw nietkon gister niet naar school
![]()
(Eigenlijk hou ik me mond maar)
- XGE_Lithium
- Contacteer:
Ik heb wel ooit gehoord van -in de zomer dan- een maximum van 42 graden, dat je dan ook geen school hebt :\ maar nog nooit van -12 graden ofzoBee schreef:Er is bij ons een regel die stelt dat wanneer er overdag een temperatuur lager dan 12 graden onder nul is, dat het dan voor leerlingen die verder dan 500 meter van school wonen niet meer verplicht is op school te komen. Allemaal uitzonderingen dus
gooi je het nu daarophendry schreef:Bee schreef:Dat is geen excuus, ik ben gisteren 4x onderuit gegaan, en niet met de trein gegaan (ook omdat deze vanwege stuifsneeuw niet harder mocht dan 40)Ik moch niet van me moeder te gevaarlijk omdat het mistig was en ik over die dijk moest
- Wout -- w00t
Ik wou dat ik dat konpaul schreef:Ik heb zelf een regel bedacht, wanneer ik geen zin heb/of niet kan, blijf ik lekker thuis
-
wizzzzzzzz
- Contacteer: