Ik denk eerlijk gezegd wel dat er toch extra teamleden nodig zijn.
Waarom? De laatste tijd is het op dit forum toch redelijk druk, en ook met de verwachte upgradetoestanden, de onophoudelijke mailproblemen van veel mensen, maar ook leuke technische vragen, blijven we voorlopig nog wel support geven.
Het is ook druk. Er komen gemiddeld bijna 8 nieuwe gebruikers per dag bij, en veel daarvan (5 tot 6) posten dan ook hun vraag. Zo komen we aan de 6500 gebruikers, die samen de 133707 berichten gepost hebben.
In zo'n drukke omgeving komen regelmatig kleine conflictjes voorbij, en ook worden natuurlijk regelmatig de regels (al worden deze ook niet echt intensief nageleefd) overtreden.
Sommige forums verdienen gewoon meer aandacht, maar de moderators komen zeer gespreid, en bezoeken elk hun eigen onderdelen, en kunnen waarschijnlijk nooit alle topics lezen. Wellicht is het daarom ook een idee om nieuwe moderators aan te stellen.
Deze kunnen wellicht ook nieuwe downloads toe voegen, kleine strafjes uitdelen, enz.
Deze pleidooi betekent niet meteen dat ik ook een behoefte heb om moderator te willen, er zijn wel andere gebruikers die mij in die functie zien. Echter, als het team dat zou willen, dan zou daar vanzelf wel naar gevraagd worden, en ik denk dat andere mensen daar ook zo over denken

... Maar ik modereer (nog) niet.