- Adres van je forum: http://www.wi-t.nl/osdate_forum
Event. modificaties op je forum: geen modificaties toegepast
Wanneer ontstond het probleem? Na upgrading
phpBB versie: 3.0. naar 3.0.2
Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? Nee, ik wilde dit wel doen maar heb dit dit uitgevoerd
Wat is het probleem?
Bijlage optie
Ik wil dat file bijlage kan toevoegen aan een topic, echter wederom na een Up-Grade zijn er weer problemen.
A. 2 tekst delen in de drop down menu zijn verdwenen waaronder de MB. Bij het selecteren blijft het wel staan op de blanco geselecteerde keuze van MB
B. Kan absoluut onder geen beding een file opladen, ondanks dat alles correct ingesteld staat in de bijlage opties.
C. Onder Sta lege verwijzigen toe: staat niet dus weet ook niet wat daar staat
D. Extensies beheer staat de files erbij die ik wil opladen zoals. Rar en de zip files als download
E. Bij Permissies staat alles ingeschakeld voor de beheerder, dus daar ligt ook niet het probleem.
Op alle andere pagina’s zijn wel gewoon de teksten te zien behalve dus in de bijlage beheer de aantal bijlage limit zie foto. LET OP bij de optie (sta wel/ Sta niet toe ) staat standaard niet zo zoals op de foto is aangegeven.
Zelf heb ik dan ook de Nederlandse taal file opnieuw opgeladen, geen resultaat.
Zelf heb ik dan ook gewisseld van templates styles, geen resultaat.
Heb de taal file folders verwijderd en opnieuw opgeladen, geen resultaat.
Heb opnieuw alle sytels folders opnieuw opgeladen, geen resultaat.
Op nieuw alle instelling na gelopen en indien die zijn uit gevoerd, opnieuw alles opladen, geen resultaat.
Met andere woorden ik kan dus onder geen beding een file toevoegen in een topic, dit wat ongelooflijk belangrijk is ten opzichte naar mijn members toe zoals ook vanuit hun zijde vandaag.