Beste,
Ik heb geprobeerd om een PHPbb forum te installeren op mijn website, maar het lukt me niet.
Ik heb het zipbestand gedownload en dan alle bestanden het ftpt naar mijn website.
Ik heb zowel een nieuwe PHPbb3 map gemaakt en daar al de bestanden in geplaatst als de PHPbb3 map in de map Htdocs gezet. Niets werkte.
Kunt u mij helpen?
Mvg
Installatie
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Re: Installatie
Moet ik voor mijn vraag iemand specifiek contacteren of hoe gaan jullie te werk?
Nee u hoeft niemand persoonlijk te contacteren. Echter zijn wij niet met 10 mensen om alle aanvragen af te handelen vandaar dat het ook wat langer duurt 

Geen enkel probleem. Ik heb hier alle begrip voor. Ik ben zelfs zeer content dat jullie dit allemaal doen. Ik was gewoon niet op de hoogte van de procedure.moor41 schreef:Nee u hoeft niemand persoonlijk te contacteren. Echter zijn wij niet met 10 mensen om alle aanvragen af te handelen vandaar dat het ook wat langer duurt
Grtn
Hallo,
Het is mij uiteindelijk toch gelukt om het forum te installeren. Ik wist niet dat de map waar je naartoe moest surfen hoofdlettergevoelig was.
Ik zit nu nog met één probleempje. Ik krijg nog volgende melding:
Verwijder of hernoem de installatiemap voordat je het forum in gebruik neemt. Zolang je dit niet doet zal alleen het beheerderspaneel bereikbaar zijn.
De map waarin ik alle bestanden geïnstalleerd heb heette eerste forum. Ik heb die map daarna veranderd in fora, maar ik blijf dezelfde melding krijgen. Kan er iemand mij vertellen wat ik nog moet doen om het forum te activeren?
Het is mij uiteindelijk toch gelukt om het forum te installeren. Ik wist niet dat de map waar je naartoe moest surfen hoofdlettergevoelig was.
Ik zit nu nog met één probleempje. Ik krijg nog volgende melding:
Verwijder of hernoem de installatiemap voordat je het forum in gebruik neemt. Zolang je dit niet doet zal alleen het beheerderspaneel bereikbaar zijn.
De map waarin ik alle bestanden geïnstalleerd heb heette eerste forum. Ik heb die map daarna veranderd in fora, maar ik blijf dezelfde melding krijgen. Kan er iemand mij vertellen wat ik nog moet doen om het forum te activeren?
Er wordt mee bedoeld dat je de map install/ in je forum map moet verwijderen. Beetje onduidelijke vertaling.