Installatie

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
Kirk

Installatie

Bericht door Kirk » 12 jun 2009, 19:03

Beste,

Ik heb geprobeerd om een PHPbb forum te installeren op mijn website, maar het lukt me niet.
Ik heb het zipbestand gedownload en dan alle bestanden het ftpt naar mijn website.
Ik heb zowel een nieuwe PHPbb3 map gemaakt en daar al de bestanden in geplaatst als de PHPbb3 map in de map Htdocs gezet. Niets werkte.

Kunt u mij helpen?

Mvg

Kirk

Re: Installatie

Bericht door Kirk » 17 jun 2009, 18:49

Moet ik voor mijn vraag iemand specifiek contacteren of hoe gaan jullie te werk?

PhilipvD

Bericht door PhilipvD » 17 jun 2009, 18:59

Nee u hoeft niemand persoonlijk te contacteren. Echter zijn wij niet met 10 mensen om alle aanvragen af te handelen vandaar dat het ook wat langer duurt ;)

Kirk

Bericht door Kirk » 18 jun 2009, 16:16

moor41 schreef:Nee u hoeft niemand persoonlijk te contacteren. Echter zijn wij niet met 10 mensen om alle aanvragen af te handelen vandaar dat het ook wat langer duurt ;)
Geen enkel probleem. Ik heb hier alle begrip voor. Ik ben zelfs zeer content dat jullie dit allemaal doen. Ik was gewoon niet op de hoogte van de procedure.

Grtn

Kirk

Bericht door Kirk » 05 jul 2009, 12:44

Hallo,

Het is mij uiteindelijk toch gelukt om het forum te installeren. Ik wist niet dat de map waar je naartoe moest surfen hoofdlettergevoelig was.
Ik zit nu nog met één probleempje. Ik krijg nog volgende melding:

Verwijder of hernoem de installatiemap voordat je het forum in gebruik neemt. Zolang je dit niet doet zal alleen het beheerderspaneel bereikbaar zijn.

De map waarin ik alle bestanden geïnstalleerd heb heette eerste forum. Ik heb die map daarna veranderd in fora, maar ik blijf dezelfde melding krijgen. Kan er iemand mij vertellen wat ik nog moet doen om het forum te activeren?

Paul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Paul » 05 jul 2009, 13:33

Er wordt mee bedoeld dat je de map install/ in je forum map moet verwijderen. Beetje onduidelijke vertaling.

Gesloten