engels naar nederlands
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

engels naar nederlands
Hoi ik heb de engelse geinstaleert en ik wil de nederlandse versie hoe kan ik dit oplossen?
er is al gepost!
er is al gepost!
http://www.phpbb.com/downloads.php en dan naar onderen 

ik heb alles gedaan volgens deze beschrijving
http://www.phpbb.nl/kb.php?mode=article&k=5
Ik kan nu kiezen voor language Dutch alleen.... ik zie nog steeds alles in het Engels. Wat kan ik verkeerd gedaan hebben?
http://www.phpbb.nl/kb.php?mode=article&k=5
Ik kan nu kiezen voor language Dutch alleen.... ik zie nog steeds alles in het Engels. Wat kan ik verkeerd gedaan hebben?
Je moet dan in jou profiel de taal nog instellen.
Als je in het ACP ook de taal instelt op "dutch" dan worden ook alle nieuwe leden automatisch op nederlands gezet.
Alle bestaande leden moeten zelf in hun profiel de nederlandse taal selecteren.
Je kan dit ook voor iedereen doen met een script in je database, maar ik weet niet meer hoe dit was.
Als je in het ACP ook de taal instelt op "dutch" dan worden ook alle nieuwe leden automatisch op nederlands gezet.
Alle bestaande leden moeten zelf in hun profiel de nederlandse taal selecteren.
Je kan dit ook voor iedereen doen met een script in je database, maar ik weet niet meer hoe dit was.
@ ukkkepuk: Uiteraard heb ik de taal ingesteld zowel in het admin paneel als in mjin eigen profiel (ik heb het zo ingesteld dat iedereen automatisch het forum in het nederlands zou moeten zien).
@ luuk: ik heb de bestanden inderdaad in de map languages/lang_dutch/ gezet. Ofwel: ik heb de hele map lang_dutch in language/lang_dutch gezet. Of heb ik het nu dubbel op gedaan?
Onder templates\subSilver\images heb ik ook een map lang_dutch met alles voor de plaatjes. Daar ook weer een aparte naam met lang_dutch
Ik vrees dat ik het dubbel op gedaan heb
@ luuk: ik heb de bestanden inderdaad in de map languages/lang_dutch/ gezet. Ofwel: ik heb de hele map lang_dutch in language/lang_dutch gezet. Of heb ik het nu dubbel op gedaan?
Onder templates\subSilver\images heb ik ook een map lang_dutch met alles voor de plaatjes. Daar ook weer een aparte naam met lang_dutch
Ik vrees dat ik het dubbel op gedaan heb

Nogmaals een berichtje van mij HET IS GELUKT
Die tekst bleef raar bij elke versie die ik downloadde.
Heb ergens anders een nederlandse versie vandaan getrokken en die was eindelijk wel goed (alle versies die je via phpbb.nl kan downloaden geven een foutmelding!).
En zodra ik dus een andere versie had deed ie het onmiddelijk!! Hoe simpel kan het zijn
En voor het verwijderen van mijn folder: eerst folder legen, dan kun je m zo verwijderen.
Weer wat geleerd. Pfff daar ben je dan een hele dag zoet mee
Die tekst bleef raar bij elke versie die ik downloadde.
Heb ergens anders een nederlandse versie vandaan getrokken en die was eindelijk wel goed (alle versies die je via phpbb.nl kan downloaden geven een foutmelding!).
En zodra ik dus een andere versie had deed ie het onmiddelijk!! Hoe simpel kan het zijn

En voor het verwijderen van mijn folder: eerst folder legen, dan kun je m zo verwijderen.
Weer wat geleerd. Pfff daar ben je dan een hele dag zoet mee