iemand een idee hoe ik dat ga aanpakken ?
transparent maken..
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

transparent maken..
Hallo voor de style die ik nu maak wil ik eigenlijk alles tranparent hebben, dit lukt mij voor de onderdelen in bijgevoegde afbeelding(gedeeltje is omcircelt)

had ik al geprobeert maar zag geen veranderingen, probeer het even op een groter vlak.Luuk schreef:ik denk dat je ervoor moet zorgen dat de classes in het .css bestand geen achtergrondkleur mogen hebben.
open je .css bestand dus en begin maar te wijzigen, als je het opslaat en je forum vernieuwd zie je vanzelf wat je veranderd hebt.
het is gelukt om het volledig tranparent te maken, bedankt voor de hulp Kilobyte en Luukedwin schreef:had ik al geprobeert maar zag geen veranderingen, probeer het even op een groter vlak.Luuk schreef:ik denk dat je ervoor moet zorgen dat de classes in het .css bestand geen achtergrondkleur mogen hebben.
open je .css bestand dus en begin maar te wijzigen, als je het opslaat en je forum vernieuwd zie je vanzelf wat je veranderd hebt.
via onderstaande link kun je het resultaat zien (achtergrond afbeelding moet nog schermvullend worden gemaakt)
http://phpbb2.f4rum.nl