Hoi
Ik heb het zelfde probleem. Ik had een test forum en wouw er eindelijk iets van maken. Dus alles er afgegooid en de nieuwe versie even opzetten dacht ik. Nu krijg ik de zelfde melding.
Deze dus
phpBB : Critical Error
Could not connect to the database
Om dat het draadje hier stop en er nog geen oplossing is gegeven volgens mij. Of als het opgelost is kan u het dan even posten.
marc-
2de forum op zelfde server
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Hoi
Als het niet het zelfde probleem is kan de admi. of moderator deze vraag verplaatsen.
Nu, alles staat en stond het zelfde als het vorige werkend forum ik had het namelijk genoteerd
Maar nu werkt het niet.
Aan de installatie is er wel wat veranderd bij mij thuis. Er is een draadloos netwerk geplaatst met router voor de vaste en de draagbare ik werk nu het meest met de draagbare, draadloos.
Zou dit het probleem kunnen zijn
Marc-
Als het niet het zelfde probleem is kan de admi. of moderator deze vraag verplaatsen.

Nu, alles staat en stond het zelfde als het vorige werkend forum ik had het namelijk genoteerd
Maar nu werkt het niet.
Aan de installatie is er wel wat veranderd bij mij thuis. Er is een draadloos netwerk geplaatst met router voor de vaste en de draagbare ik werk nu het meest met de draagbare, draadloos.
Zou dit het probleem kunnen zijn

Marc-
Ik heb ALLE files toegevoegd .. en ik heb een nieuw acount aangemaakt dus me db is goed toch?
Http://members.lycos.nl/zinvanonzin/phpbb2
sorry voor het sloome andwoord ( vakantie )
Http://members.lycos.nl/zinvanonzin/phpbb2
sorry voor het sloome andwoord ( vakantie )