Moderator probleem
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Moderator probleem
Ik heb pas phpBB geinstalleerd, maar ik heb een probleem met het aanmaken van moderators. Als ik in het administratiescherm bij gebruikers/permissies iemand als moderator aanwijs en hierna op OK klik en daarna de permissies van dezelfde persoon wederom bekijk staat er weer Geen moderator ipv moderator.
Ik kan ook niet meer wisselen tussen simpel en advanced view als ik iets verandert heb in de permissies.
Iemand enig idee waardoor dit komt en hoe ik het kan oplossen?
Ik kan ook niet meer wisselen tussen simpel en advanced view als ik iets verandert heb in de permissies.
Iemand enig idee waardoor dit komt en hoe ik het kan oplossen?
-
- Contacteer:
-
- Contacteer:
- WebSiteNet
- Contacteer:
Is hiervoor al een oplossing uit de bus gekomen ? Ik heb namelijk hetzelfde probleem. Maar ik heb wel hacks geinstalleerd.
@WebSiteNet : weet je soms niet waar een oplossing staat voor de bug in 2.0.4 , dat maakt het voor mij eenvoudiger om te checken.
Ik gebruik wel PHP5 , maar heb eigenlijk nog geen problemen gemerkt. Het forum staat bij mij thuis op een linux redhat 9 pc.
Aspoous
@WebSiteNet : weet je soms niet waar een oplossing staat voor de bug in 2.0.4 , dat maakt het voor mij eenvoudiger om te checken.
Ik gebruik wel PHP5 , maar heb eigenlijk nog geen problemen gemerkt. Het forum staat bij mij thuis op een linux redhat 9 pc.
Aspoous
Ik heb nog steeds geen antwoord gehad op dit probleem.
Wat ik wel heb gevonden op phpbb.com is een manier om direct inde SQL database een groep als moderator aan te wijzen. Deze greop kan dan modereren, maar in het forum zelf staat nog steeds achter moderator "geen"
je kunt dit onderwerp vinden op http://www.phpbb.com/phpBB/viewtopic.ph ... permission
Ik hou me dus ook nog steeds aanbevolen voor een oplossing die beter werkt dan bovengenoemde.
Wat ik wel heb gevonden op phpbb.com is een manier om direct inde SQL database een groep als moderator aan te wijzen. Deze greop kan dan modereren, maar in het forum zelf staat nog steeds achter moderator "geen"
je kunt dit onderwerp vinden op http://www.phpbb.com/phpBB/viewtopic.ph ... permission
Ik hou me dus ook nog steeds aanbevolen voor een oplossing die beter werkt dan bovengenoemde.