[verplaatst] Niet overal posten...

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
high_voltage

[verplaatst] Niet overal posten...

Bericht door high_voltage » 08 sep 2004, 14:56

Omdat ik op mijn forum en klein stukje heb gemaakt voor de clanmembers van onze clan zou ik graag voor sommige willen kunne uitzette dat ze op het andere gedeelte kunnen posten... En ook ineens een oplossing voor hetvolgende:
Ik heb dus een apart stuk aangemaakt voor de clan en dan alles van permissies op mod gezet en dan een groep "clanmembers" gemaakt en die daar moderator ingestelt zo kunnen de gewone members dit stukje niet zien maar zo kan ik ook geen mods meer aanduiden voor dit stukje... Dus ik zoek hier een mod voor zodat ik sommige delen van het forum voor de gewone members kan verbergen en ook een mod zodat de clanmembers niet op het forum kunnen posten. En 2 fora aanmaken is geen optie :P

Verplaatst door mosymuis

mosymuis
Contacteer:

Bericht door mosymuis » 08 sep 2004, 15:20

Dit heeft geen MOD nodig; het zit standaard in phpBB. Stop je leden in één of meerdere groepen, geef bij je forum permissies op dat het forum PRIVATE is en geef de groep daarna toegang tot het forum.

Gesloten