Venster smilies vergroten

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
MrVulcano

Venster smilies vergroten

Bericht door MrVulcano » 16 sep 2004, 12:48

Als je kiest om alle smilies weer te geven dan kan het zijn dat het venster waarin de smilies staan te klein is om alle smilies in 1 keer weer te geven.

Dit is bij mij het geval, aangezien ik een aantal smilies heb toegevoegd. Het is geen probleem om de smilies zelf anders in te delen, maar het gaat mij om het venster wat geopend wordt. Ik zou graag willen dat dit venster een automatische resize functie heeft. Is dit mogelijk? En zo niet in welke bestand dien je welke waarden te wijzigen om het venster een bepaalde grootte mee te geven?

mosymuis
Contacteer:

Bericht door mosymuis » 16 sep 2004, 16:40

templates/subSilver/posting_body.tpl schreef: <td colspan="{S_SMILIES_COLSPAN}"><span class="nav"><a href="{U_MORE_SMILIES}" onclick="window.open('{U_MORE_SMILIES}', '_phpbbsmilies', 'HEIGHT=300,resizable=yes,scrollbars=yes,WIDTH=250');return false;" target="_phpbbsmilies" class="nav">{L_MORE_SMILIES}</a></span></td>
;)

Repsaj
Contacteer:

Bericht door Repsaj » 16 sep 2004, 16:43

Hoe zorg je dat ie automatisch de grootte pakt zodat alle smiley's er in één keer opkunnen?
http://www.jasper-webdesign.nl

Was ik wéééééééééééééééér uit het raam gevallen!
(C) Flance

mosymuis
Contacteer:

Bericht door mosymuis » 16 sep 2004, 16:46

Je kunt een berekening in PHP maken die het aantal smilies in hoogte en breedte omzet naar pixels en die plaatst in posting_body... maar heb nog noit een mod gezien die dat doet.

MrVulcano

Bericht door MrVulcano » 16 sep 2004, 18:00

mosymuis schreef:
templates/subSilver/posting_body.tpl schreef: <td colspan="{S_SMILIES_COLSPAN}"><span class="nav"><a href="{U_MORE_SMILIES}" onclick="window.open('{U_MORE_SMILIES}', '_phpbbsmilies', 'HEIGHT=300,resizable=yes,scrollbars=yes,WIDTH=250');return false;" target="_phpbbsmilies" class="nav">{L_MORE_SMILIES}</a></span></td>
;)
Dat had ik al gedaan, maar ik heb nu ff mijn temp geleegd en toen werkte het wel :)

Gesloten