Ik heb mezelf niet voor niets Blondje genoemd, want op dit moment doe ik die naam echt eer aan! Hahaha!!
Oke, ik ga maar meteen van start.
Ik en nog 2 andere meiden willen een forum opzetten. Op dit moment hebben we een forum bij Messageboard. Lekker alles al voorgekauwd enzo. Echt iets voor ons!! Maar nu ligt Messageboard eruit en HOPEN ze dat de forums op 1 mei weer online zullen zijn. Er is dus nog geen zekerheid. We hebben een aantal leden op ons forum (gelukkig maar anders was het wel erg zonde van de tijd geweest) en ik vind dat het te lang duurt allemaal. Eergisteren is ons forum eruitgeplakt en de leden moeten nu nog 2 dagen wachten. Duurt te lang.
Nu willen we een nieuw forum aanmaken. Daar hebben we dus een webhosting (zo heet dat toch?) voor nodig. En het liefst zoals Messageboard, met een standaardforum erin. Nogmaals, ik ben blond en het moet natuurlijk niet te moeilijk zijn!!
We willen ervoor betalen. De prijzen zijn allemaal erg variërend. De hebben iets gevonden van €40,-- per jaar, maar deze is erg traag en er zit geen standaardforum bij. Er verder variëren ze van €10,-- per maand tot €60,-- per maand. Maar geen van allen heeft er standaard een forum bij. Messageboard heeft dat dus wel, maar zoals ik al eerder melde... deze ligt eruit en we willen geen 2 dagen langer wachten.
Wie heeft er voor mij een idee? Ik heb overal gezocht en uiteindelijk dus hier terecht gekomen. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
Groetjes Blondje