552 Too many recipients
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
552 Too many recipients
Hallo,
Ik heb een probleem met alle hotmail users.... ik krijg de melding reason: 552 Too many recipients....
Weet iemand een manier dat ik met bulkmail er voor kan zorgen dat alle mail recipients worden opgedeeld in chunks van 50 of 100 ofzo?
Iemand een oplossing?
Ik heb een probleem met alle hotmail users.... ik krijg de melding reason: 552 Too many recipients....
Weet iemand een manier dat ik met bulkmail er voor kan zorgen dat alle mail recipients worden opgedeeld in chunks van 50 of 100 ofzo?
Iemand een oplossing?
Re: 552 Too many recipients
Heeft echt niemand anders dit probleem????va-voem schreef:Hallo,
Iemand een oplossing?
15??? Djeezus, da's toch niet te doen..... Ik heb 365 hotmail aanmeldingen....bee schreef:Wat bekend is van hotmail, is dat alle mailtjes met 15 of meer BCC adressen worden geblokkeerd. Hoe je dat wil gaan knippen weet ik niet, maar je weet nu in ieder geval hoe het komt.
Dan maar hotmail accounts gaan blokkeren......
Ik had btw al zo'n vermoeden maar dat het maar 15 zijn is wel heel erg weinig
Ik heb dit probleem sinds een paar dagen met Outlook 2007. Voorheen kon ik een hele groep met ca. 80 mailadressen bereiken en nu krijg ik van de een op de andere dag deze zelfde foutmelding.
Hoi.
Voor support voor outlook 2007 zit je hier helaas niet goed. Probeer het volgende zoekresultaat eens, misschien kom je daar verder mee
Voor support voor outlook 2007 zit je hier helaas niet goed. Probeer het volgende zoekresultaat eens, misschien kom je daar verder mee
... Maar ik modereer (nog) niet.
Welke versie heb je PM me dat even maybe kan ik je helpennekkiereg schreef:Ik heb dit probleem sinds een paar dagen met Outlook 2007. Voorheen kon ik een hele groep met ca. 80 mailadressen bereiken en nu krijg ik van de een op de andere dag deze zelfde foutmelding.
Spreek hem dan direct per PB aan. Hier graag on-topic blijven!
- Bee
Binnenkort Phpbb2Support.nl ! voor al je problemen/mods etc voor Phpbb2
We zoeken nog leden !!
We zoeken nog leden !!
- Ramon Fincken
- Contacteer:
er is een staggered mail mod op phpbb.com
als je daar 15 per keer als limiet kan instellen ben je gered.
als je daar 15 per keer als limiet kan instellen ben je gered.
Freelance webdevelopment, including phpbb2 scripting!
Website founder van: phpBBinstallers.net phpBBantispam.com
Mods: zie op http://www.phpbb.com Blog in wording: RamonFincken.com
Website founder van: phpBBinstallers.net phpBBantispam.com
Mods: zie op http://www.phpbb.com Blog in wording: RamonFincken.com