Meer ruimte voor vermelding Interesses/Hobbies
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

-
Meer ruimte voor vermelding Interesses/Hobbies
Ik zou graag méér ruimte voor vermelding van Interesses/Hobbies willen voor de invulling ervan door forumleden.
Nu is er ongeveer ruimte voor 150 letters, inclusief spaties.
Kan iemand mij vertellen hoe ik die ruimte kan vergroten (of het aantal leestekens inclusief spaties kan verhogen) met minstens de dubbele hoeveelheid letters of beschikbare ruimte?
Alvast dank voor jullie gewaardeerde hulp. Groet.
Nu is er ongeveer ruimte voor 150 letters, inclusief spaties.
Kan iemand mij vertellen hoe ik die ruimte kan vergroten (of het aantal leestekens inclusief spaties kan verhogen) met minstens de dubbele hoeveelheid letters of beschikbare ruimte?
Alvast dank voor jullie gewaardeerde hulp. Groet.
-
Ik vermoed waarom de moderators van dit forum op mijn vraag geen antwoord geven: omdat er al genoeg over speciale mods hiervoor zijn geschreven. Alleen bedoel ik dat niet, na lezing van ongeveer all topics hierover op dit forum.
Ik wil alleen maar een paar regeltjes méér ruimte in de interesses/hobbies kolom. That's all. En ben die vraag in dit forum niet eerder zo tegengekomen.
Ik wil alleen maar een paar regeltjes méér ruimte in de interesses/hobbies kolom. That's all. En ben die vraag in dit forum niet eerder zo tegengekomen.
Niet alleen moderators kunnen antwoord geven hoor, wij ook. In principe wil je dus het tekstvakje vervangen door een tekstbox? Je kan dan de template aanpassen, maar dan is de vraag of het ook in de database past. Precies weet ik dat niet, maar dat weet vast iemand anders voor je.roadster1947 schreef:Ik vermoed waarom de moderators van dit forum op mijn vraag geen antwoord geven: omdat er al genoeg over speciale mods hiervoor zijn geschreven. Alleen bedoel ik dat niet, na lezing van ongeveer all topics hierover op dit forum.
... Maar ik modereer (nog) niet.
sorry
sorry dat we niet sneller antwoorden ... ik was redelijk druk en blijkbaar de modertors ook
en op de admins jah dat zul je nog wel ondervinden
open profile_add_body.tpl (in je template map)
zoek
verwijder en plaats
nu is er geen max lengte meer dus je kunt nu onleindig lang typen (normaa zou het toch moeten denk ik
)
en als je het kader wat grote wild moet je dit nog toevoegen
dan wordt het
kan wel zijn dat je de waarden 5 en 70 wat moet veranderen omdat ze te groot of te klein zijn ...
veel plezier

open profile_add_body.tpl (in je template map)
zoek
Code: Selecteer alles
<input type="text" class="post"style="width: 200px" name="interests" size="35" maxlength="150" value="{INTERESTS}" />
<input type="text" class="post"style="width: 200px" name="interests" size="35" value="{INTERESTS}" />

en als je het kader wat grote wild moet je dit nog toevoegen
rows="5" cols="70"
<input type="text" class="post"style="width: 200px" name="interests" rows="5" cols="70" size="35" value="{INTERESTS}" />
veel plezier
Re: sorry
Svenson, dit klopt niet. Verbeteringen heb ik er even ingezet.svennson schreef:..knip.. ..knip.. ..knip..
dan wordt het
kan wel zijn dat je de waarden 5 en 70 wat moet veranderen omdat ze te groot of te klein zijn ...Code: Selecteer alles
<textarea class="post" style="width: 200px" name="interests" rows="5" value="{INTERESTS}"></textarea>
veel plezier
jah
idd dat wist ik niet dat het niet werkte maar dat was eigenlijk ook niet de vraag bee

-
-
De eerste optie van Svennson om de tekst maxlength="150" weg te halen, gaf al voldoende ruimte en wel precies 254 letters inclusief spaties in plaats van het standaard aantal van 150.
In mijn geval ruim voldoende om ermee uit de voeten te kunnen en daarmee is mijn vraag ruimschoots beantwoord.
Nogmaals dank voor jou en jullie gewaardeerde hulp. Vr. groet.
In mijn geval ruim voldoende om ermee uit de voeten te kunnen en daarmee is mijn vraag ruimschoots beantwoord.
Nogmaals dank voor jou en jullie gewaardeerde hulp. Vr. groet.
Re: jah
He, maar als je antwoord geeft, kan je beter goed antwoord geven dan met halfcorrecte antwoorden op de proppen te komen.svennson schreef:idd dat wist ik niet dat het niet werkte maar dat was eigenlijk ook niet de vraag bee![]()
![]()
![]()
ehhe
sorry maar ik dacht dat hetzelfde was of het nu met een input werkte of een textvlak ...
SORRY
SORRY