Cash mod probleem

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD? Bekijk ons archief. Support wordt helaas niet meer verleend.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
Deaken
Contacteer:

Cash mod probleem

Bericht door Deaken » 16 nov 2004, 10:38

Hoi allemaal,

Ik heb gisteravond de cash_mod geinstalleerd. Ik heb alles gedaan wat de beschrijving aangaf maar toch ben ik op een probleempje gestuit.
Als ik in de ACP klik op de cash admin dan krijg ik de volgende melding:

Code: Selecteer alles

Fatal error: Cannot instantiate non-existent class: cash_menucat in /guests/g/gss/public_html/admin/admin_cash.php on line 31
Ik heb op PHPBB.com gekeken naar een oplossing hiervoor maar hier wordt alleen gezegd dat het te maken heeft met het includen van de admin_cash in de common.php.
Fatal error: Cannot instantiate non-existent class: cash_menucat

Problem: This class is defined in functions_cash.php, which should be included via common.php (which is included into admin panels via pagestart.php, which most likely means functions_cash.php isn't being included in common.php (or properly)
Fix: Check your install instructions, Find the instructions for common.php and apply the edits properly

Dit aanpassen van de commom.php is 1 simpele handeling waarvan ik 100% zeker weet dat ik het goed heb gedaan.

Code: Selecteer alles

# 
#-----[ OPEN ]------------------------------------------ 
#
common.php

# 
#-----[ FIND ]------------------------------------------ 
# 
include($phpbb_root_path . 'includes/db.'.$phpEx);

# 
#-----[ AFTER, ADD ]------------------------------------------ 
#
if ( defined('IN_CASHMOD') )
{
	include($phpbb_root_path . 'includes/functions_cash.'.$phpEx);
}
Wie weet waar het probleem wel zit? Ik weet dat het een vrij populaire mod is en dat meerderen onder ons deze mod gebruiken.

Alvast bedankt

Deaken
iemand dood maken met een blije mus

Gesloten