Ff een vraagje
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
Ff een vraagje
Hallo ik ben natascha en samen met nog 2 ander dames zijn we een hondenforum aan het maken.
Nu zoeken een leuke folder image en we willen niet dat hondenpootje wat er staat, maar eigenlijk zoeken we een leuk hondenbot ofzo.
weet iemand of je die ergens kan downloaden alvast bedankt
Nu zoeken een leuke folder image en we willen niet dat hondenpootje wat er staat, maar eigenlijk zoeken we een leuk hondenbot ofzo.
weet iemand of je die ergens kan downloaden alvast bedankt
Heb je Google al eens geprobeerd?
KNAVIVO DIERENHULP
Stimuleer verdraagzaamheid. Wees eens wat vaker irritant.
Wil je de afbeelding als banner gebruiken, of wil je banners gaan installeren? Of als achtergrond? Of misschien Smilies?
Want wat bedoel je precies met "folder image"?
Het is wel handig om dit even te weten.
Heb je ook een link, dan kunnen we even meekijken. 8)
Want wat bedoel je precies met "folder image"?
Het is wel handig om dit even te weten.
Heb je ook een link, dan kunnen we even meekijken. 8)
KNAVIVO DIERENHULP
Ik wil dus die dingen veranderen die voor aan een topic staan en oranje worden als er nieuwe berichten zijn.
Wij hebben een hondenforum en nu hebben we gewoon van die mapjes staan maar ik wil bijvoorbeeld hondenbotjes neerzetten en ik wil inderdaad ook een banner van onze honden erop zetten of als achtergrond maar heb geen idee hoe dat zou moeten.
Dit is de link als het goed is http://phpbb-host.com/phpbb/index.php?mforum=braaf
Wij hebben een hondenforum en nu hebben we gewoon van die mapjes staan maar ik wil bijvoorbeeld hondenbotjes neerzetten en ik wil inderdaad ook een banner van onze honden erop zetten of als achtergrond maar heb geen idee hoe dat zou moeten.
Dit is de link als het goed is http://phpbb-host.com/phpbb/index.php?mforum=braaf
Die "folder images waar jij het over hebt staan in http://phpbb-host.com/phpbb/templates/SoftBlue/images
Die kun je eenvoudig vervangen door andere, maak ze niet groter dan 50 x 50 pixel.
Die kun je eenvoudig vervangen door andere, maak ze niet groter dan 50 x 50 pixel.
KNAVIVO DIERENHULP
Wat je moet doen is, zoek een aantal plaatjes die je wilt gaan gebruiken, en om het allermakkelijkst te werken, noem je ze hetzelfde als de plaatjes die in de map staan die ik net heb opgegeven, maak ze niet groter dan 50 x 50 pixel, en kopieer ze er gewoon overheen, en voila...
Dat daar niets bij staat voor je, dat snap ik, dit zijn dan ook de standaard images, die nu in je forum zitten
Volgens mij heb je nog niet helemaal door dat de link die ik je gegeven heb, een link is in je eigen forum, maar goed
(Je herkent je eigen images niet)
Wil je je huidige images niet kwijt, kopieer ze dan eerst naar een plaats op je pc.
Als een of ander niet lukt, kun je ze altijd nog terug zetten.
Dat daar niets bij staat voor je, dat snap ik, dit zijn dan ook de standaard images, die nu in je forum zitten
Volgens mij heb je nog niet helemaal door dat de link die ik je gegeven heb, een link is in je eigen forum, maar goed

Wil je je huidige images niet kwijt, kopieer ze dan eerst naar een plaats op je pc.
Als een of ander niet lukt, kun je ze altijd nog terug zetten.
KNAVIVO DIERENHULP
Haha, da's toeval, die heb ik zelf ook al geprobeerd, maar die valt dus echt tegen, en je moet er 3 bestanden voor wijzigen. (Nu is dat niet het grootste probleem, maar toch)
Er zitten maar twee afbeeldinkjes in met een hondenpootje, de rest is driehoekjes of pijltjes.
Bagger
Er zitten maar twee afbeeldinkjes in met een hondenpootje, de rest is driehoekjes of pijltjes.
Bagger

KNAVIVO DIERENHULP