Grote Problemen !!!

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
ultrAL
Contacteer:

Grote Problemen !!!

Bericht door ultrAL » 24 jan 2005, 19:22

Hoi

Een forum van mijn maat wordt elke dag aangevallen. Mensen zitten 's nachts zoveel mogelijk te posten.

Wat kan ik doen om de forum super beveiligd te maken. Welke MOD's of andere dingen. Snelle hulp AUB.

Sambal

Bericht door Sambal » 24 jan 2005, 19:25

Hoe komt het dat je wordt aangevallen ? niet braaf geweest ergens anders ?

Zet de activering op beheerder en niemand kan zich aanmelden zonder toelating van de beheerder

Bee

Bericht door Bee » 24 jan 2005, 19:31

Sambal schreef:Hoe komt het dat je wordt aangevallen ? niet braaf geweest ergens anders ?
Gevoelig punt, ik zou daar maar niet over beginnen
Zet de activering op beheerder en niemand kan zich aanmelden zonder toelating van de beheerder
Dat helpt niet, ik vrees dat de gebruikers al geregistreerd zijn.
... Maar ik modereer (nog) niet.

ultrAL
Contacteer:

Bericht door ultrAL » 24 jan 2005, 19:35

Mijn maat is niet braaf geweest. Ik heb wel wat voor hem gedaan maar ik vind het niet genoeg. Kunnen jullie mij nou vertellen hoe je precies een phpBB forum kan beveiligen??

Bee

Bericht door Bee » 24 jan 2005, 19:37

ultrAL schreef:Mijn maat is niet braaf geweest. Ik heb wel wat voor hem gedaan maar ik vind het niet genoeg. Kunnen jullie mij nou vertellen hoe je precies een phpBB forum kan beveiligen??
Door te zoeken en de beveilingstutorial te lezen misschien?
... Maar ik modereer (nog) niet.

svenn
Contacteer:

dddd

Bericht door svenn » 24 jan 2005, 20:42

je post kan je niet echt stoppen behalve met de users te bannen maarja er zijn leukere dingen dan bannen over die pogingen zou ik me niet zo veel zorgen maken .... logs instaleren en hopen veel meer kun je niet doen ...

phpbb is redelijk veilig dus ... ook zorgen dat de rest van je site veilig is ...

robert_waanders
Contacteer:

Bericht door robert_waanders » 24 jan 2005, 22:19

Heb ik ook wel eens gehad, wat je kunt doen is de bewuste accounts bannen/disablen, en dan nieuwe account activatie op beheerder zetten... Dat dus de beheerder van het forum (je maat) alle accounts zelf moet activeren..

Helaas, maar het werkt wel goed... Uiteraard moet je ook de Gast-postings uitschakekelen, dus de permissies op de forums op registered users zetten!

Robert
"Qua patet orbis, visito Roberto forum est"

http://www.modelbouwforum.nl

Gesloten