Grote Problemen !!!
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Grote Problemen !!!
Hoi
Een forum van mijn maat wordt elke dag aangevallen. Mensen zitten 's nachts zoveel mogelijk te posten.
Wat kan ik doen om de forum super beveiligd te maken. Welke MOD's of andere dingen. Snelle hulp AUB.
Een forum van mijn maat wordt elke dag aangevallen. Mensen zitten 's nachts zoveel mogelijk te posten.
Wat kan ik doen om de forum super beveiligd te maken. Welke MOD's of andere dingen. Snelle hulp AUB.
Gevoelig punt, ik zou daar maar niet over beginnenSambal schreef:Hoe komt het dat je wordt aangevallen ? niet braaf geweest ergens anders ?
Dat helpt niet, ik vrees dat de gebruikers al geregistreerd zijn.Zet de activering op beheerder en niemand kan zich aanmelden zonder toelating van de beheerder
... Maar ik modereer (nog) niet.
dddd
je post kan je niet echt stoppen behalve met de users te bannen maarja er zijn leukere dingen dan bannen over die pogingen zou ik me niet zo veel zorgen maken .... logs instaleren en hopen veel meer kun je niet doen ...
phpbb is redelijk veilig dus ... ook zorgen dat de rest van je site veilig is ...
phpbb is redelijk veilig dus ... ook zorgen dat de rest van je site veilig is ...
-
- Contacteer:
Heb ik ook wel eens gehad, wat je kunt doen is de bewuste accounts bannen/disablen, en dan nieuwe account activatie op beheerder zetten... Dat dus de beheerder van het forum (je maat) alle accounts zelf moet activeren..
Helaas, maar het werkt wel goed... Uiteraard moet je ook de Gast-postings uitschakekelen, dus de permissies op de forums op registered users zetten!
Robert
Helaas, maar het werkt wel goed... Uiteraard moet je ook de Gast-postings uitschakekelen, dus de permissies op de forums op registered users zetten!
Robert