Ip logger
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Ip logger
Ik heb een Mod proberen te installeren die bijhield wel lid waar kijkt en volgens mij ook de IP opsloeg..
Maar daar staat een fout in dus kan hem niet installeren.
nu wil ik graag iets hebben wat Ip's versamelt, simpel weg vanwege een gast die het forum op welke maneir dan ook probeert te terroriseren.
ZO kan ik eind van de dag zien welke Ip's ik allemaal nog kan blocken...
nu wil ik graag iets hebben wat Ip's versamelt, simpel weg vanwege een gast die het forum op welke maneir dan ook probeert te terroriseren.
Re: Ip logger
Die ene heeft dus geen vast IP-adres? Dan is het nutteloos om dat adres te blokken, want dan blok je ook de goede bezoekers.Eefjuh schreef:Ik heb een Mod proberen te installeren die bijhield wel lid waar kijkt en volgens mij ook de IP opsloeg..
Bijna 1500 posts!
Re: Ip logger
iedereen heeft een vast ipabcde schreef:Die ene heeft dus geen vast IP-adres? Dan is het nutteloos om dat adres te blokken, want dan blok je ook de goede bezoekers.Eefjuh schreef:Ik heb een Mod proberen te installeren die bijhield wel lid waar kijkt en volgens mij ook de IP opsloeg..
(outgoing blijft) daarop ban je
(dat die jij ziet veranderd)
je kan iedereen blokken
veranderen van ip en terug inloggen is fabeltje

En aan welke providers denk je dan. Als je nu met Wanadoo/Casema op de proppen komt heb je het namelijk verkeerdabcde schreef:Kan je vertellen dat het er veel meer zijn.bee schreef:
Vooral @home staat daar trouwens bekend om

... Maar ik modereer (nog) niet.

hehe maar ik heb ook zo een
ik kan uit ervaring vertellen:
ik vernieuw het ip maar ik blijf geband
heb ooit eens id clinch gelegen met iemand en die vriend had ook een forum en hij heeft me direct geband,
ips vernieuwd, alles geprobeerd, coockies, alles niks hielp
besluit: hou je aan de regels en zoek geen ruzie met vrienden

Op http://www.phpbbhacks.com staan wel een aantal IP loggers, eentje voor platte tekst, en eentje voor de database.traxx! schreef:oeps in al die gesprekken verlies ik me he
bestaat die mod?
ik had ze op ipb en ik moet zeggen super handig spul!
hopelijk is ie er voor phpbb ook
... Maar ik modereer (nog) niet.
great thanks beebee schreef:Op http://www.phpbbhacks.com staan wel een aantal IP loggers, eentje voor platte tekst, en eentje voor de database.traxx! schreef:oeps in al die gesprekken verlies ik me he
bestaat die mod?
Ooit, toen ik zelf nog geen breedband had, plus min 1,5/2 jaar geleden heb ik voor het laatst gekeken, dus ik weet niet welke het nog hebben. Ik dacht zelf niet aan Wanadoo/Casema, daar weet ik het niet van!bee schreef:En aan welke providers denk je dan. Als je nu met Wanadoo/Casema op de proppen komt heb je het namelijk verkeerdabcde schreef:Kan je vertellen dat het er veel meer zijn.bee schreef:
Vooral @home staat daar trouwens bekend omIk heb bijna een jaar hetzelfde IP adres
Bijna 1500 posts!
-
Jah.. maar welke is goed en werkt?!bee schreef:Op http://www.phpbbhacks.com staan wel een aantal IP loggers, eentje voor platte tekst, en eentje voor de database.traxx! schreef:oeps in al die gesprekken verlies ik me he
bestaat die mod?