EZportal NL?
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

EZportal NL?
Bestaat er een EZportal in het nederlands en zo ja waar is die te vinden. ik vind hier vele links naar de download van ezportal maar allemaal oudere versies..
Waarschijnlijk wel ja....Stef schreef:Hoe bedoel je Nederlands? De Nederlandse vertaling ervan?
KNAVIVO DIERENHULP
Stimuleer verdraagzaamheid. Wees eens wat vaker irritant.
Stimuleer verdraagzaamheid. Wees eens wat vaker irritant.
http://www.habpix.nl/forum/portal.php
nu zie je van iedereen een mededeling
hoe stel je in dat alleen admins mededelingen kunnen plaatsen en je die allleen ziet
nu zie je van iedereen een mededeling
hoe stel je in dat alleen admins mededelingen kunnen plaatsen en je die allleen ziet
'k Heb ook een vraagje: Hoe wijzig je de poll
...
En nog eentje: Kan je ook het forum in de EzPortal krijgen?? Zegmaar, dat je het zo ziet:
|_|_____|_|
Dan zijn die vakjes de menu's (Board Navigation - Statics - Links - Welcome - Who is online - Poll) en die teksten met forum lijkt me duidelijk, daartussen moet dan het forum komen...

En nog eentje: Kan je ook het forum in de EzPortal krijgen?? Zegmaar, dat je het zo ziet:
|_|_____|_|
Dan zijn die vakjes de menu's (Board Navigation - Statics - Links - Welcome - Who is online - Poll) en die teksten met forum lijkt me duidelijk, daartussen moet dan het forum komen...
Laatst gewijzigd door jip op 04 mar 2005, 16:15, 1 keer totaal gewijzigd.
JKah dat bedoelde ik ook, was niet echt duidelijk,
bedankt :thumb: Effetjes de mods erop installeren en dan kan ik hem gaan gebruiken... 
Je hoeft toch niet de Portal erop te installeren hè?? Lijkt me niet, maar alles is mogelijk tegenwoordig :p..
Hij doet het niet... Echt vaag... Kan ieman dme helpen??

Je hoeft toch niet de Portal erop te installeren hè?? Lijkt me niet, maar alles is mogelijk tegenwoordig :p..
Hij doet het niet... Echt vaag... Kan ieman dme helpen??