EZportal NL?
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

OKeej deze info heb ik voor je, ik had eerst de portal_body.tlp file vergeten up te loaden, dus dat hebik toen gedaan: en nou is het zo: http://members.lycos.nl/bjfanjip/Board/ ... portal.php
Edit:Moet je de EzPortal weer opnieuw installeren bij PHPBB_PORTAL (de style)??
Edit:Moet je de EzPortal weer opnieuw installeren bij PHPBB_PORTAL (de style)??
Oh, vandaar
Dacht hij heet phpBB_Portal, dus zal wel niet nodig zijn 
Nou, moet dit het zijn??
http://members.lycos.nl/bjfanjip/Board/ ... portal.php
Dan effe op Forum klikken niet in die eerste rij menu's maar in de tweede rij...
Dit is niet helemaal wat ik bedoel, ik wil graag de menu's uit de protal er nog naast hebben staan als ik mijn forum zie... Heb ik iets verkeerd gedaan??

Nou, moet dit het zijn??
http://members.lycos.nl/bjfanjip/Board/ ... portal.php
Dan effe op Forum klikken niet in die eerste rij menu's maar in de tweede rij...
Dit is niet helemaal wat ik bedoel, ik wil graag de menu's uit de protal er nog naast hebben staan als ik mijn forum zie... Heb ik iets verkeerd gedaan??
Je bent nog meer templates vergeten:
Code: Selecteer alles
Template->make_filename(): Error - file ./templates/phpBB_Portal/shoutbox_view_body.tpl does not exist
Die moet weg jah, dat blokje van de template... En dan wil ik dat de portalmenu's blijven staan terwijl ik naar het forum kijk zo:
|_|_____|_|
Dit had ik al eerder gepost... De blokjes moeten de menu's voorstellen (Board Navigation - Statistics enzovoorts)... En als ik dan in Board Navigation op Forum klik, wil ik graag dat de portal-menu's (Board Navigation - Statistics enz) zichtbaar blijven, zodat je niet eerst op Home hoeft te klikken als je weer naar hde Portal wilt... Ik hoop dat dit mogelijk is, zoja HOE???
|_|_____|_|
Dit had ik al eerder gepost... De blokjes moeten de menu's voorstellen (Board Navigation - Statistics enzovoorts)... En als ik dan in Board Navigation op Forum klik, wil ik graag dat de portal-menu's (Board Navigation - Statistics enz) zichtbaar blijven, zodat je niet eerst op Home hoeft te klikken als je weer naar hde Portal wilt... Ik hoop dat dit mogelijk is, zoja HOE???
Owh okeej sorry voor de PM
...
Dus dan zet ik de menu's van de portal in div's of tabellen neer en dan blijven ze staan?? Jammer van de frame's, dat snap ik juist, de div's ook wel maar tabellen niet... Man, dit is vééél moeilijker dan ik dacht...
Ziet het er goed uit?? ik heb nu dit, maar die menu's van de portal lukt me echt niet, heeft iemand een link voor me?? Of tutorial, of iemand die het hier zelf post??

Dus dan zet ik de menu's van de portal in div's of tabellen neer en dan blijven ze staan?? Jammer van de frame's, dat snap ik juist, de div's ook wel maar tabellen niet... Man, dit is vééél moeilijker dan ik dacht...
Ziet het er goed uit?? ik heb nu dit, maar die menu's van de portal lukt me echt niet, heeft iemand een link voor me?? Of tutorial, of iemand die het hier zelf post??
Ik heb nu dit (zie sig voor link)
Maar kan ik deze tutorial ervoor gebruiken?? Voor een deel dan hè?? Kan dat??
Maar kan ik deze tutorial ervoor gebruiken?? Voor een deel dan hè?? Kan dat??
Welke php bestanden?? Ik heb nu dit, niet echt goed (sig) ~_~... Ik wou dat er een MOD bestond, die zou het mij zo veel makkelijker maken...
Kan het ook zo??
Ik pas het menu aan van de template (phpBB_Portal) zodat alle menu's van de Portal aan die linker kant komen te staan...
Kan dit??
Kan het ook zo??
Ik pas het menu aan van de template (phpBB_Portal) zodat alle menu's van de Portal aan die linker kant komen te staan...
Kan dit??
Laatst gewijzigd door jip op 04 mar 2005, 20:14, 1 keer totaal gewijzigd.