pb-berichten
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

pb-berichten
Hallo allemaal
Een klein vraagje.
Kan je bij een persoon de pb verder omlaag zetten dan dat ik al heb ingesteld?
Ik wordt helemaal krankjorem van die persoon met zijn pb,s.
Zou dat heel graag omlaag willen hebben, maar niet dat andere daar onder hoeven te lijden.
Dus dat is mijn vraag, kan ik dat per persoon instellen?
Alvast bedankt
mandy
Een klein vraagje.
Kan je bij een persoon de pb verder omlaag zetten dan dat ik al heb ingesteld?
Ik wordt helemaal krankjorem van die persoon met zijn pb,s.
Zou dat heel graag omlaag willen hebben, maar niet dat andere daar onder hoeven te lijden.
Dus dat is mijn vraag, kan ik dat per persoon instellen?
Alvast bedankt
mandy
Wat bedoel je met omlaag? Lager in je lijst van ontvagen pb's?
Really, I'm not out to destroy Microsoft. That will just be a completely unintentional side effect - Linus Torvalds
Greetz, Marco
Greetz, Marco
Wil je deze persoon ook blokkeren?
Really, I'm not out to destroy Microsoft. That will just be a completely unintentional side effect - Linus Torvalds
Greetz, Marco
Greetz, Marco
Dus een beperkin. Heb je admin rechten op het forum?
Greetz, Marco
Greetz, Marco
Heb al naar een mod gezocht op phpBBhacks.com en phpBB.com? Daar staat vast wel ergens wat tussen.
Greetz, Marco
Greetz, Marco
Ja, zover ik weet kan het niet anders. Het zit niet in de basis van phpBB. Je kunt wel als admin die persoon zijn mogelijkheid tot het versturen van pb's uitschakelen.
Greetz, Marco
Greetz, Marco
-
Ik denk dat straffen opleggen beter is dan het forum hiervoor aanpassen, overigens wordt hier wel met een grote omweg iets uitgelegd
Zeg gewoon tegen hem dat hij moet stoppen met PM's sturen, of dat hij anders geen PM's meer mag versturen. Het vervolg merk je vanzelf.

... Maar ik modereer (nog) niet.