Nieuw ideetje denk ik, voor ongelezen berichten

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD? Bekijk ons archief. Support wordt helaas niet meer verleend.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
spyroinc

Nieuw ideetje denk ik, voor ongelezen berichten

Bericht door spyroinc » 22 apr 2005, 13:02

Hai,

ik weet dat de 'keep unread flags' bestaat, maar soms lees je gewoon bewust die berichten niet ofzo.

Maar als je nou de zoekresultaten neemt van 'nieuwe berichten sinds laatste bezoek'.
Kan je daar niet een aanvink-vakje bijkrijgen, dat je aanklikt voor 'lees later' en dat hij in die lijst blijft staan, en bvb. ook dat je 'te volgen topics' daarmee ook in die lijst mooi komen te verschijnen.

Lijst me een :thumb: :idea: voor een nieuwe mod

Paul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Paul » 22 apr 2005, 13:03

opzich een leuk idee, maar vind persoonlijk unread toch handiger.

spyroinc

Bericht door spyroinc » 22 apr 2005, 13:17

paulus schreef:opzich een leuk idee, maar vind persoonlijk unread toch handiger.
Hoe krijg je dan een lijstje van je 'te volgen topics' :bier:

Paul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Paul » 22 apr 2005, 13:19

was ook een mod voor :)

spyroinc

Bericht door spyroinc » 22 apr 2005, 13:23

paulus schreef:was ook een mod voor :)

ssssssst :lol:

Is het veel werk om de mod te maken die ik hierboven vroeg?
Je kan het bvb. ook oplossen door die 'topic volgen'-aanvink knop al gewoon in dat 'nieuwe berichten sinds..' lijstje te zetten, ipv dat je elke topic moet eerst openklikken en dan abboneren...

Paul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Paul » 22 apr 2005, 13:28

ik weet het niet precies. Ben er nog steeds mee bezig het deel van de nieuwe berichten uit te pluizen. Ik weet dus niet precies hoeveel werk dit zou zijn.

Merlin Sythove

Re: Nieuw ideetje denk ik, voor ongelezen berichten

Bericht door Merlin Sythove » 23 apr 2005, 11:11

spyroinc schreef:Hai,

ik weet dat de 'keep unread flags' bestaat, maar soms lees je gewoon bewust die berichten niet ofzo.

Maar als je nou de zoekresultaten neemt van 'nieuwe berichten sinds laatste bezoek'.
Kan je daar niet een aanvink-vakje bijkrijgen, dat je aanklikt voor 'lees later' en dat hij in die lijst blijft staan, en bvb. ook dat je 'te volgen topics' daarmee ook in die lijst mooi komen te verschijnen.
Favorites mod - kun je elk onderwerp dat je wilt aan je persoonlijke lijst van favorieten toevoegen. Is wel zo dat je op dit moment het knopje "Aan favorieten toevoegen" pas ziet als het topic is geopend, dus niet in de forumlijst.

Merlin Sythove

Bericht door Merlin Sythove » 25 jun 2005, 08:02

De nieuwste Keep unread mod (van ondergetekende, hier: http://www.phpbb.com/phpBB/viewtopic.php?t=293548) heeft bij elk bericht een knopje zodat je een topic vanaf dat bericht opnieuw als "ongelezen" kunt markeren.

Gesloten