Ik vind van niet, er ontbreken volgens mij nog steeds dingen.paulus schreef:die is pas geupdated, dus ik neem aan van wel
Onofficiele update: Nederlandse Language Pack
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Nee, BartvB heeft het geloof ik doorgegeven aan Stefan Koopmanschap.edokter schreef:Komen die uit mijn vertaling? Ik kon ze namelijk niet allemaal terugvinden. De overgebleven foutjes heb ik wel aangepast. Daarnaast heet de map nu lang_nederlands, zodat het ook als "Nederlands" in het profiel zichtbaar is. (Als je Nederlandse buttons gebruikt, moet je die map ook "lang_nederlands" noemen.)
http://windekind.demon.nl/files/lang_dutch.zip (Filedate 20-03-2005)
Laatst gewijzigd door Stef op 28 apr 2005, 18:43, 1 keer totaal gewijzigd.
- FredSchenk
Ik heb ook een aantal aanpassingen...
LS,
Ik heb ook een aantal aanpassingen gemaakt. Ik had er al een aantal geplaatst in een andere thread, maar daarna ben ik nog druk geweest met de rest van het bestand. Ik heb mijn versie geplaatst op onze site. Deze is niet via de menu's te bereiken, enkel via deze link:
lang_dutch FrankrijkGek.nl. Opmerkingen en aanvullingen zijn welkom.
Er is overigens wel één grote aanpassing die ik even wil noemen: In de lang_main en de email is overal het je/jij/jouw vervangen door u/uw...Misschien iets om rekening mee te houden (niet alle sites zullen dit willen)[/url]
Ik heb ook een aantal aanpassingen gemaakt. Ik had er al een aantal geplaatst in een andere thread, maar daarna ben ik nog druk geweest met de rest van het bestand. Ik heb mijn versie geplaatst op onze site. Deze is niet via de menu's te bereiken, enkel via deze link:
lang_dutch FrankrijkGek.nl. Opmerkingen en aanvullingen zijn welkom.
Er is overigens wel één grote aanpassing die ik even wil noemen: In de lang_main en de email is overal het je/jij/jouw vervangen door u/uw...Misschien iets om rekening mee te houden (niet alle sites zullen dit willen)[/url]