Hosting voor forums, 15 euro!
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
Hosting voor forums, 15 euro!
Hey!!
Ik heb een site gevonden waar ze voor 15 euro een hosting pakket aanbieden, en voor 25 euro met domeinnaam. Dit pakket is speciaal voor forums...
is deze betrouwbaar??
http://hostingpoint.be/index.html
thnx
Ik heb een site gevonden waar ze voor 15 euro een hosting pakket aanbieden, en voor 25 euro met domeinnaam. Dit pakket is speciaal voor forums...
is deze betrouwbaar??
http://hostingpoint.be/index.html
thnx
ik denk dat het wel goedkoper kan hoor.
mijn site kost zo'n $2 per maand, excl domeinnaam dan.
en daar zit een db bij die ik kan vergroten voor weinig geld
mijn site kost zo'n $2 per maand, excl domeinnaam dan.
en daar zit een db bij die ik kan vergroten voor weinig geld
Laatst gewijzigd door SuperNova op 29 mei 2003, 17:36, 1 keer totaal gewijzigd.
-sorry, ik heb geen tijd meer voor phpBB-
Die je gevonden had is wel betrouwbaar..als je de baas tenminste pakt..
Ik zit er nu ook met LadyBug maar de reseller mag je toevoegen op MSN maar ze geven daaro geen support en schreeuwen je er weg..daarnaast zijn de meeste resellers meer in de vorm om je te killen dan dat ze je goede top service geven..
Ik zit er nu ook met LadyBug maar de reseller mag je toevoegen op MSN maar ze geven daaro geen support en schreeuwen je er weg..daarnaast zijn de meeste resellers meer in de vorm om je te killen dan dat ze je goede top service geven..
[+] Isento at DeviantArt
Jep, meld je nie taan bij Hostingpoint.be maar bij ghw.be Dat is de hoofdserver, hostingpoint is een onderverhuurder met een *beep* service
Beste leden,
Om onze service van Greyhoundwebhosting nog wat te verbeteren, zullen we het aantal MySQL databases lichtjes veranderen, zodat u al vanaf het 50 mb pakket een database erbij krijgt,
mvg,
J. Verrijt
info@ghw.be
Om onze service van Greyhoundwebhosting nog wat te verbeteren, zullen we het aantal MySQL databases lichtjes veranderen, zodat u al vanaf het 50 mb pakket een database erbij krijgt,
mvg,
J. Verrijt
info@ghw.be