Pas geinstaleerd forum logt in bij een ander forum
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Pas geinstaleerd forum logt in bij een ander forum
Heey,
Ik heb pas een forum geinstaleerd.
En als ik inlog dan logt hij in op een ander forum waar ik ook lid van ben. Ik kan dan wel terug gaan en op vernieuwen drukken. Dan ben ik ook op de mijne ingelogd. Maar als ik naar adminstratie panel ga krijg ik weer het zelfde probleem.
Herkennen jullie dit probleem?
En weten jullie hoe je dit moet oplossen
Ik heb pas een forum geinstaleerd.
En als ik inlog dan logt hij in op een ander forum waar ik ook lid van ben. Ik kan dan wel terug gaan en op vernieuwen drukken. Dan ben ik ook op de mijne ingelogd. Maar als ik naar adminstratie panel ga krijg ik weer het zelfde probleem.
Herkennen jullie dit probleem?
En weten jullie hoe je dit moet oplossen
oke ik moet het dus daar aanpassen. is dit een .php document of pas je dit aan in je administratie panel. Als dat daar is wil ik graag weten welke tabel. Want ik heb geen toegang tot administratie panel omdat ik iedere keer op het verkeerde forum terecht kom.paulus schreef:algemene configuratie
Dus aub duidelijk aangeven of ik een file en zo ja welke en anders welke tabel ik moet aanpassen.
Alvast bedankt.
Ferko
-
- Contacteer:
Je probleem lijkt als ik je vraag goed begrijp op een probleem waar ik mee zat. Misschien heb je hier iets aan: http://www.phpbb.nl/viewtopic.php?t=19791
wel
dan log je toch gewoon in en typt het url manueel in daarna moet het werken , anders in de tabel phpbb_config (tenzij je een andere prefix hebt genomen)