Designen leren.
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
beter
beter dan ik kan dus super
Rico schreef:Ziet het er een beetje uit?
Tsja, met hem erin kun je weinig fout doen hoor

Barki.nl
- Menace2Society
Re: wel
Ik werk ook alleen met fireworks en ik ben op zoek naar een goede sites met tutorials en tips en trucs... Weet jij er toevallig één?svennson schreef:wel een echt talent ben ik ook niet maar fireworks is echt wel makkelijk , is ook het enige waar ik echt ervaring mee heb en paint , paint shop pro is slecht vind ik persoonlijk
ik heb fireworks ook eens geprobeerd maar ik vind het lang zo goed niet als photoshop.
het bevat niet eens de helft van de filter functies uit photoshop en zoiets als blending options wat ik ook vakk gebruik kon ik al helemaal niet terug vinden.
Btw:
Adobe heeft Macromedia opgekocht. Moet nog door 1 instantie goed gekeurd worden maar dan kunnen we binnenkort als het een beetje meezit ook photoshop volledig geintegreerd zien in Flash(dat hoop ik tenminste).
het bevat niet eens de helft van de filter functies uit photoshop en zoiets als blending options wat ik ook vakk gebruik kon ik al helemaal niet terug vinden.
Btw:
Adobe heeft Macromedia opgekocht. Moet nog door 1 instantie goed gekeurd worden maar dan kunnen we binnenkort als het een beetje meezit ook photoshop volledig geintegreerd zien in Flash(dat hoop ik tenminste).
DoubleJ - "Waarom makkelijk doen, als het ook moeilijk kan."
http://www.pslover.comNevels schreef:Domme ik
Deze site bedoel ik met een "-'
http://www.good-tutorials.com ,
Super site :thumb:
Fireworks heeft wel degelijk blending options! Ok, het zijn er niet zo veel als in PS (wat ik ook liever heb dan Fireworks) maar ze zijn er wel!DoubleJ schreef:[...]
[...]

Maar na een halfuur zoeken heb ik het vinden ervan opgegeven.Prophecy schreef:Fireworks heeft wel degelijk blending options! Ok, het zijn er niet zo veel als in PS (wat ik ook liever heb dan Fireworks) maar ze zijn er wel!
rezrz
als je het programma niet kent kun je er ook niks mee en is het slecht de eerste keer fireworks kon ik een vierkant teken en een ronde dat was het zo nu kan ik al een button met animantie tekenen ... alle heeft zijn tijdnodig ...DoubleJ schreef:Maar na een halfuur zoeken heb ik het vinden ervan opgegeven.Prophecy schreef:Fireworks heeft wel degelijk blending options! Ok, het zijn er niet zo veel als in PS (wat ik ook liever heb dan Fireworks) maar ze zijn er wel!
- Menace2Society
http://www.pixel2life.com/tutorials/Fireworks/All/Menace2Society schreef:Over Fireworks zou nu eigenlijk een forum gemaakt moeten worden!! Een goede tutorial site!! :thumb:
zitten echt goede tutorials tussen.
ook voor andere programma's

- Menace2Society
-
Ziet er goed uit, maar gekocht?
Damn hoe duur was het wel niet?
Ik heb via mn pa zn werk Ps 7 geregeld, blijft het lekkerste om mee te werken vind ik, maar ik ben het gewend
Ik design nu al iets van 5-6 maanden..
Check mijn forum, nog niet druk maar moet nog komen, staan al wat tutorials en we zijn er volop mee bezig
Ik verkies toch Photoshop boven al die andere programma's als Firworks,PSP enzo.. Ik vind het echt een geweldig programma

Damn hoe duur was het wel niet?
Ik heb via mn pa zn werk Ps 7 geregeld, blijft het lekkerste om mee te werken vind ik, maar ik ben het gewend

Ik design nu al iets van 5-6 maanden..
Check mijn forum, nog niet druk maar moet nog komen, staan al wat tutorials en we zijn er volop mee bezig

Ik verkies toch Photoshop boven al die andere programma's als Firworks,PSP enzo.. Ik vind het echt een geweldig programma

Ik heb nu die nieuwste PhotoShop Creative Suite 2 kortom Photoshop CS2
Werkt heel erg relaxed en overzichtelijker dan v8
Werkt heel erg relaxed en overzichtelijker dan v8
GameStyle.nl
HÉT FORUM VOOR ALLE GAMERS
HÉT FORUM VOOR ALLE GAMERS
Mwoa, ligt eraan waar je graag mee werkt.
Ik zit nog op PS7 .. waarom ? 1. ik kan cs 2 niet vinden, 2. ik ben gewend aan Ps7.
Alle filters etc. gebruik ik bijna nooit en maak overal mijn eigen brush van, dus tja.
Dan hoef je niet persé over te stappen.
Ik zit nog op PS7 .. waarom ? 1. ik kan cs 2 niet vinden, 2. ik ben gewend aan Ps7.
Alle filters etc. gebruik ik bijna nooit en maak overal mijn eigen brush van, dus tja.
Dan hoef je niet persé over te stappen.

[+] Isento at DeviantArt