tabel phpbb_posts_text

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
FolX
Contacteer:

tabel phpbb_posts_text

Bericht door FolX » 14 jun 2005, 08:38

Hallo ik hoop dat iemand mij kan helpen.
Het volgende deed zich voor. De mysql server van mijn hosting was gecrasht. Nu hebben ze alles weer gebackupt maar toen bleek 1 tabel gewoon helemaal verdwenen namelijk phpbb_posts_text.
Nu heb ik deze er weer ingezet:

CREATE TABLE phpbb_posts_text (
post_id mediumint(8) UNSIGNED DEFAULT '0' NOT NULL,
bbcode_uid char(10) NOT NULL,
post_subject char(60),
post_text text,
PRIMARY KEY (post_id)
);

Maar nu kan ik alle posts niet meer lezen want dan zegt hij "Er staan geen reacties in dit onderwerp"
Lijkt me ook wel logisch want alle data uit die tabel is gewoon weg. Nu mijn vraag kan ik deze tabel met zijn data nog terug krijgen?

flance

Bericht door flance » 14 jun 2005, 08:53

Heb je zelf geen backups dan? Altijd handig om dat wel te doen :P

Je kan je webhost eens navragen om de backups voor je na te kijken.
Als die niets meer hebben en jij hebt ook geen backup dan vrees ik dat je alle posts kwijt bent.
Voor al je webmasterhulp -> WebRookie!
Afbeelding

FolX
Contacteer:

Bericht door FolX » 14 jun 2005, 08:59

Heb zelf geen back ups gemaakt
Dom ik weet het :cry:

Zal wel ff aan de hosting vragen maar heb weinig hoop daarop.
Mocht het niet meer te herstellen zijn dan kan ik de tabel phpbb_posts toch ook beter legen?

flance

Bericht door flance » 14 jun 2005, 09:04

Ik weet niet of iemand anders hier op het forum nog een oplossing hier voor weet, maar het is erg moeilijk om verloren gegevens terug te halen.

Ja, ik zou dan gewoon met een helemaal clean forum weer beginnen. Je kan er voor kiezen om je volledige forum te verwijderen, phpBB 2.0.15 installeren, daar je style weer op te zetten en de mods die je gebruikt heb (zo te zien maar een paar) daar weer op te installeren.

Of je haalt die tabel ook leeg, synchroniseerd alles in je admin en update je forum naar 2.0.15.
Voor al je webmasterhulp -> WebRookie!
Afbeelding

FolX
Contacteer:

Bericht door FolX » 14 jun 2005, 09:08

Ja denk dat ik maar een heel nieuw forum ga installeren. Dat updaten word je ook niet vrolijk van, heb het al eens geprobeerd en ging niet helemaal goed....
En er zijn een behoorlijk aantal mods geinstalleerd maarja die kunnen ook wel weer overnieuw worden geinstalleerd.

thx in ieder geval

Gesloten