Doe ik dit via een forum aangemaakt binnen een categorie vanaf de beginpagina, zit er nog maar één niveau onder. Een squad kan dan niet eigen forums aanmaken, maar alleen topics.
Onder deze topics zitten alleen posten. Voor een squad wil ik meerdere onderwerpen (forums) beschikbaar stellen met topics hieronder. Hiervoor kom ik dus één niveau te kort.
Ik kan ook een categorie aanmaken per squad, maar dan wordt de beginpagina te lang. Het liefst zou ik bepaalde categorieen onzichtbaar (hidden) willen maken, en via een link toegang bieden.
Het aantal niveau's zijn dan voldoende, en het stoort ook niet aan de hoeveelheid info op het beginblad. Het is helaas niet mogelijk om dit te doen. Alleen forums, onder een categorie zijn hidden te maken, en niet de categorieen zelf.
Meerdere complete forums opzetten zou ook kunen, maar mensen moeten dan meerdere keren registreren en inloggen. Als je dan b.v. 5 squads heb, en iemand wil in allemaal posten, moet de persoon zich 6 keer registreren en inloggen.
Is het misschien ook mogelijk om een soort relatie tussen verschillende forums op te bouwen, zodat met één keer inloggen in meerdere forums gepost kan worden, en dat evengoed gasten zonder inloggen alle forums kunnen lezen.