Easymod probleempje met lycos

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
James

Easymod probleempje met lycos

Bericht door James » 20 sep 2005, 23:12

Na een reeks van mods te hebben geinstalleerd wil ik easymod installeren voor een bepaalde mod die ik niet aan de praat krijg. Volgens vele helpt easymod hier soms een handje... (voor newbies als ik, lol)

Ik weet niet of iemand hier werkt met easymod, maar bij stap 2 van de installatie geraak ik al niet.

Volgende foutmelding krijg ik te zien :

FTP ERROR: connection to localhost:21 failed.
This error occurs frequently, particularly on hosts like Lycos. Back on step 1 you should try changing the FTP Server from 'localhost' to whatever hostname you typically use when you FTP.

wat kan hiervan de oorzaak zijn, en moet ik op iets letten bij het ingeven van de gegevens van de server ofzo? Bedoelen ze met de hostnaam, gewoon de naam die ik bij lycos heb ingegeven voor de gereserveerde
ruimte?

THX !!!

Bee

Bericht door Bee » 21 sep 2005, 07:16

Lycos heeft een phpftp extensie, maar omdat alle FTP servers alleen passieve connecties toestaan, werken er zeer weinig scripts mee. Je moet dus een ander type kiezen.
... Maar ik modereer (nog) niet.

James

Bericht door James » 21 sep 2005, 18:48

Bedankt hoor....

maaaaaar ik ben niet zo echt bekend met de woorden in jou reply... Wat bedoel je daar precies mee, met een ander type kiezen?

Toch al bedankt !

James

Bericht door James » 21 sep 2005, 18:57

Ik heb bij de installatie, windows server gekozen en nu werkt ie wel ???

Hij is dus al geinstalleerd. Ik ga jullie voorlopig met rust laten en og wat proberen.

ALs het me niet lukt dan horen jullie me wel :wink:

LoYaL
Contacteer:

Bericht door LoYaL » 21 sep 2005, 20:33

Lange tijd geleden had ik ook easymod @ mijn forum geinstallt( @ LYCOS), maar die deed het niet.. denk dat jij ook hetzelfde probleem hebt :roll:
http://www.rappersonline - voor al je online rapmovies + downloads !

Gesloten