phpBB.nl Awards 2005
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
-
- Contacteer:
-
- Contacteer:
1 dec | Vervolg: inschrijvingen gesloten
Zojuist, hebben we ons op elk forum geregistreerd, vanaf nu tot 25 december kan je forum bezocht worden door de juryleden. Gelieve dus niks te veranderen aan je stijl of aan het account. Verder kun je zelf bijhouden of de juryleden je al beoordeelt hebben, dat zie je onder "Bekijk inschrijvingen" waar je een nieuw overizcht ziet van alle inschrijvingen. Binnenkort bericht ik jullie over de prijzen die er te winnen zijn.
-
- Contacteer:
- WebSiteNet
- Contacteer:
- Impactforra
Ik heb me "kerst" layoutje er gewoon gelijk opgezet.cartoontje schreef:Tot 25 december = t/m 24 december. Wij hebben gisteravond de lay-out daarom helemaal in kerstsfeer gezet, nadat we weken niks hadden gedaan vanwege de awards.
Maar waarom gebruiken jullie de accounts niet die jullie aangemaakt hadden?
Het zijn toch alleen maar een paar veranderde plaatjes dus dat had niet uit mogen maken.(bovendien ziet et er in kerst style net ff wat mooier uit

DoubleJ - "Waarom makkelijk doen, als het ook moeilijk kan."
-
- Contacteer:
Mja, we wilden niet op 1 december al met de kerstlay-out komen en Stef zei dat ze liever hadden dat we het zoveel mogelijk hetzelfde zouden laten, dus we hebben het met opzet niet veranderd.DoubleJ schreef:Ik heb me "kerst" layoutje er gewoon gelijk opgezet.
Het zijn toch alleen maar een paar veranderde plaatjes dus dat had niet uit mogen maken.(bovendien ziet et er in kerst style net ff wat mooier uit).
-
- Impactforra
-
- Contacteer:
Webmaster X heeft sommige forums al wel beoordeeld, onderaan de pagina staan er een paar op groen.cartoontje schreef:Gaat dit nog wel door, want mosymuis en webmaster x staan ook nog steeds op 0. Begrijp me niet verkeerd, ik begrijp best dat er andere zaken zijn die voorgaan, maar ik bedoel meer van: is 31 december nog steeds de uitslag zoals we van andere jaren gewend zijn, of wordt er van alles verschoven?
... Maar ik modereer (nog) niet.
-
- Contacteer:
- Impactforra