Krajicek forum

Hulp nodig bij een stijl? Voor zowel XHTML/CSS als grafische vragen uiteraard gerelateerd aan phpBB2. Support wordt helaas niet meer verleend.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
Krajicekfanpage

Krajicek forum

Bericht door Krajicekfanpage » 12 jan 2006, 16:26

Beste phpBB goeroes,

Om maar met de deur in huis te vallen... :roll: Ik ben opzoek naar iemand die het een uitdaging vind om een forum passend bij onze site te ontwerpen. Dit is echter niet zomaar een site, maar de officiële Fanpage van Michaëlla Krajicek (http://www.misa-krajicek.nl & http://www.krajicekfanpage.nl. Binnen het webmasterteam van de fanpage is er helaas niemand met veel phpBB kennis.
De site is vanwege de goede prestaties groeiende ( +- 1000 unieke bezoekers per dag), zo ook het forum dat we al hebben. Echter past het forum qua stijl totaal niet bij de site. Tevens wordt het in een apart venster geopend waardoor het er een beetje los bij hangt.

Helaas kunnen we geen financiele vergoedingen geven. Hier is ons budget gewoon te klein voor. Meer als eeuwige roem, en een druk bezocht (door jou) ontworpen forum kan ik dus niet bieden....

Ik hoop dat er mensen zijn die willen helpen. Heb je interesse neem dan snel contact met mij op d.stentler@chello.nl

Alvast bedankt! :thumb:

Xanland
Contacteer:

Bericht door Xanland » 12 jan 2006, 17:05

Het is handig om updaten (van 2.0.11 naar 2.0.19) vanwege veiligheidsfixes in voorgaande versie's en aanvragen worden hier gepost!
Laatst gewijzigd door Xanland op 12 jan 2006, 20:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Mvg, Xanland.
phpBBmods
---
Muziekforum
---

XP-Rene
Contacteer:

Bericht door XP-Rene » 12 jan 2006, 20:08

Xanland schreef:Eerst updaten (van 2.0.11 naar 2.0.19) en dan aanvraag hier posten!
Hm, en weer een moderator erbij...erg irri
KNAVIVO DIERENHULP
Stimuleer verdraagzaamheid. Wees eens wat vaker irritant.

Ger
Contacteer:

Bericht door Ger » 12 jan 2006, 20:16

Tja, hij is kort en bondig, maar idd niet echt vriendelijk. Maar verder heeft hij natuurlijk wel gelijk.

Xanland
Contacteer:

Bericht door Xanland » 12 jan 2006, 20:59

SFB schreef:Tja, hij is kort en bondig, maar idd niet echt vriendelijk. Maar verder heeft hij natuurlijk wel gelijk.
Excuus voor dit, bericht even wat aangepast!
Mvg, Xanland.
phpBBmods
---
Muziekforum
---

XP-Rene
Contacteer:

Bericht door XP-Rene » 12 jan 2006, 21:01

SFB schreef:Tja, hij is kort en bondig, maar idd niet echt vriendelijk. Maar verder heeft hij natuurlijk wel gelijk.
Het gaat niet om wel of geen gelijk, het gaat hier om gelijke behandeling.
Als ik zoiets doe, en anderen ook, worden we meteen teruggefloten met de opmerking dat er al moderators zijn aangewezen, en dat anderen zich niet als dusdanig hoeven te gedragen.
KNAVIVO DIERENHULP
Stimuleer verdraagzaamheid. Wees eens wat vaker irritant.

Bee

Bericht door Bee » 12 jan 2006, 22:44

En zo is het.

Dit forum wordt beheert door de aangestelde moderatoren en beheerders, en niet door anderen. Mocht je de neiging hebben dit soort acties toch te doen, dan raad ik je aan het op je eigen forum te doen.

Backseatmoderation is gewoon niet gewenst en ondermijnt het gezag.
... Maar ik modereer (nog) niet.

Raimon
Contacteer:

Bericht door Raimon » 12 jan 2006, 23:35

Tja kan het eventjes niet laten om te reageren sorry hier voor,

maar Xp Rene haalt de woorden uit me mond :mrgreen:
Regels zijn er om je aan te houden en niet te verbreken want met zoeen commentaar wordt je naam echt niet Groen bij wie is online hoor :wink:

Dus met andere woorden laat dat moderatatie taken over aan de gewenste personen hier !

maar nu ga ik weer even terug naar het onderwerp anders wordt het een hele lange post en dat wil ik niet en dat hoor niet volgens de regels :D

Ik vindt het wel een mooie site waar je in het begin naar toe wordt gelinkt netjes gedaan en overzichtelijk, dat wou ik je even toch als compliment geven hoor :thumb:
het voegt niks meer toegevoegde waarden aan het topic maar ik wou het je eventjes zeggen :wink:

maar heb je een bepaalde template in je hoogt of moet het de gewenste kleuren hebben van je startsite.

Mischien om voorbeelden templates te bekijken neem eventjes een kijkje op deze link: http://www.phpbbhacks.com/templatesdemo/ voor wat voorbeelden om iedeen op te doen kwa template :thumb:

Gesloten