Elke keer op vernieuwen drukken

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
lex surax

Elke keer op vernieuwen drukken

Bericht door lex surax » 18 jan 2006, 12:33

Als ik inlog op mijn forum zie ik niet of iemand gepost heeft. Pas als ik op vernieuwen klik laat hij de laatste wijzigingen zien. dit geld voor elke pagina.

Ligt dit aan een instelling op mijn pc of moet ik het forum aanpassen.

(Ik heb gewoon de laatste standaard phpBB en geen mods aangebracht)

Alvast bedankt

Lex

zacharias

Bericht door zacharias » 18 jan 2006, 12:47

nou bij mij is het gewoon zo, als ik op me forum ben, en iemand plaatst wat, dan zie ik dat pas als ik alweer op die pagina kom. (dus bijv. weer op dat fora deel klik)

XP-Rene
Contacteer:

Bericht door XP-Rene » 18 jan 2006, 13:05

Volgens mij refreshed (vernieuwen) het forum niet automatisch, dat zou je kunnen oplossen met deze mod.
KNAVIVO DIERENHULP
Stimuleer verdraagzaamheid. Wees eens wat vaker irritant.

Ytrecq

Bericht door Ytrecq » 18 jan 2006, 15:05

Ik denk dat hij niet bedoeld dat hij de laatste post gelijk wil zien die net gepost zijn terwijl hij al ingelogd was maar de nieuwe post die zijn gepost terwijl hij niet ingelogd was.
sudo apt-get remove windows

lex surax

Bericht door lex surax » 18 jan 2006, 18:21

Ytrecq schreef:Ik denk dat hij niet bedoeld dat hij de laatste post gelijk wil zien die net gepost zijn terwijl hij al ingelogd was maar de nieuwe post die zijn gepost terwijl hij niet ingelogd was.
idd. Dat bedoel ik. Als ik de volgende dag wil kijken moet ik eerst op vernieuewen klikken.

maar is dat te verhelpen met die mod. Want ik zit nu bij familie waar ik ook al eerder op mijn forum had gekeken en nu dus weer en daar zie ik wel gelijk de nieuwe posts.

Dus misschien is het ook wel een instelling van mijn pc ?

Gesloten