eyy,
Ik heb sinds kort het forum opgezet, maar ik wil dus dat onder ieder forum komt staan wie de moderator is, wie weet waar je dat instelt of is dat een mod?
//edit: Ik heb de nederlandse versie!
Greetzz Payback
Moderators laten zien onder topic
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Moderators laten zien onder topic
"Have honour, Be Honoria"
Je kunt eventueel een groep aanmaken waar je de desbetreffende moderator(s) inzet..
Deze groep maak je verborgen en moderator van het forum waar je de moderator(s) wilt hebben
zo zie je niet wie er moderator is maar ze zijn het wel..
Het is een omslachtige manier.. maar ik weet zo ook niet of er een mod voor bestaat
Deze groep maak je verborgen en moderator van het forum waar je de moderator(s) wilt hebben
zo zie je niet wie er moderator is maar ze zijn het wel..
Het is een omslachtige manier.. maar ik weet zo ook niet of er een mod voor bestaat

Er komt toch automatisch onder een forum te staan wie de moderator is, of ben ik nu gek?
Gewoon via gebruikerspermissies iemand voor een bepaald forum instellen "is moderator" (of zoiets). Je kan die persoon ook nog algemene moderator rechten geven via gebruikersbeheer helemaal onderaan.
Dan kan die persoon overal moderaten, en is hij/zij wel het aanspreekpunt voor een subforum.
Gewoon via gebruikerspermissies iemand voor een bepaald forum instellen "is moderator" (of zoiets). Je kan die persoon ook nog algemene moderator rechten geven via gebruikersbeheer helemaal onderaan.
Dan kan die persoon overal moderaten, en is hij/zij wel het aanspreekpunt voor een subforum.
- XGE_Lithium
- Contacteer:
Wel onder een forum. Niet onder een topicSFB schreef:Er komt toch automatisch onder een forum te staan wie de moderator is, of ben ik nu gek?