Ik stop met phpBB
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
Ik stop met phpBB
Ik heb spijtig nieuws mensen ik ga stoppen met phpBB! Ik ben maar overgegaan op e107. Die is veel makkelijker en niet slechter vind ik. En er zit nog een website programma bij ook!
Re: Ik stop met phpBB
Groot gelijk, als je meer wil dan een forum alleen en weinig zin of moeite hebt om alles aan te passen, dan is e107 de beste oplossing voor jou.Erwin20 schreef:Ik heb spijtig nieuws mensen ik ga stoppen met phpBB! Ik ben maar overgegaan op e107. Die is veel makkelijker en niet slechter vind ik. En er zit nog een website programma bij ook!
Veel succes ermee!
Idd ieder zijn eigen ding en ik laat iedereen in zijn waarde.
Vrij keuze van mening en wat ze willen gebruiken.
Maar ik ben nog lang niet uit gephpbbt dus ik blijf hier nog lekker lang hangen hu zitten 8)
Ik kan het ook zo stellen zodra ik mijn mooie avatar en fan van blijf
blijf ik bij phpBB 
Dus heel lang
Vrij keuze van mening en wat ze willen gebruiken.
Maar ik ben nog lang niet uit gephpbbt dus ik blijf hier nog lekker lang hangen hu zitten 8)
Ik kan het ook zo stellen zodra ik mijn mooie avatar en fan van blijf

Dus heel lang

Raimon - phpBB.com Styles Team Leader
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
Nja, ieder zijn eigen voorkeur..
Maar lijkt het nou dat iedereen die met phpBB ffies stopt een heel topic moet aanmaken of?
Maar lijkt het nou dat iedereen die met phpBB ffies stopt een heel topic moet aanmaken of?

[+] Isento at DeviantArt
Nah, doe maar niet.YoKev schreef:Centraal topic maken?
KNAVIVO DIERENHULP
Stimuleer verdraagzaamheid. Wees eens wat vaker irritant.
Stimuleer verdraagzaamheid. Wees eens wat vaker irritant.
- Impactforra
Psst, dat had ik dus in mijn msn naam staan..Stef schreef:Don't worry, be happy.Leipo schreef:Maar lijkt het nou dat iedereen die met phpBB ffies stopt een heel topic moet aanmaken of?
Ik weet niet waarom je meld dat je stopt, maar zet het in je sign ofzo, dan lezen we dat vanzelf...

Laatst gewijzigd door YoKev op 09 feb 2006, 22:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Wijziging: Dit is euh.. mijn siggy!
- Lady Elensar
- Lady Elensar
- Lady Elensar