WebSiteNet

Gut, nee jij hebt te klagen....paulus schreef:Plaag me niet zo
Knap hoor, en hoe laat/vroeg was dat, ik heb niet meer gekeken.Bee schreef:Weet je wie trouwens het laatste woord had![]()
WebSiteNet
Klachten over?Bee schreef:Minstens 30 klachten per dag. Maar nee, ik geniet ervan, en heb mijzelf verboden negatief te zijn deze maand
De discussie over zomer/wintertijd is helemaal geen oud onderwerp, in tegendeel, men wil de klok 2 uur gaan verzetten ipv maar 1.Bee schreef:Een discussie over de wintertijd en zomertijd hoort niet thuis in een oud onderwerp, maar in een nieuw onderwerp in phpBB Discussie.
Zoals? En als ze te groot zijn, kan er dan opeens niet meer gepruned worden of zo?Bee schreef:...sommige forums zijn daar eigenlijk te groot voor
Da's dan een hele leuke voor de ontwikkelaars, maar die bug is vast niet van vandaag of gisteren...maar het zal wel weer geen prioriteit hebben omdat het niet kritisch is.Bee schreef:Ja, dan kan er niet meer gepruned worden. Er is namelijk een bug in phpBB die het prunen van grote forums onmogelijk maakt.
Dat meen je toch niet seriues he?Bee schreef:IK WIL NAAR DE IDOLS FINALE![]()
![]()
De kaartverkoop begint NU 8)
Oke, Als je al kaarten kunt krijgen en je gaat ernaartoe, neem je dan ook een hele grote blauwe phpBB-vlag mee, inclusief tent erop, om nog even ontopic te gaan?Bee schreef:Dat meen ik wel 8)
Yo, Stef is in da House !!!Stef schreef:Fout, that's me, and only me.Bee schreef:Ik maar hier de regels uit