Nee hoor ben nog klaar wakkerXP-Rene schreef:Sjee, is iedereen in slaap gevallen of zo? Het is hier uitgestorven.

Moi moest even toetsenbord in elkaar zetten, laptop kon niet tegen stootje

Nee hoor ben nog klaar wakkerXP-Rene schreef:Sjee, is iedereen in slaap gevallen of zo? Het is hier uitgestorven.
Zet jij je pc wel eens uit? Wanneer ik ook kijk, jij staat altijd ingelogd op phpbb.nlOpeltijgertje schreef:Nee hoor ben nog klaar wakkerXP-Rene schreef:Sjee, is iedereen in slaap gevallen of zo? Het is hier uitgestorven.
Moi moest even toetsenbord in elkaar zetten, laptop kon niet tegen stootje
Ja hoor zet hem wel eens uit hoor, als ik online ben kasn ik ook niet altijd soms antwoordenXP-Rene schreef:
Zet jij je pc wel eens uit? Wanneer ik ook kijk, jij staat altijd ingelogd op phpbb.nl
Welcome back, Volgens mij is Rene er nu van doorpaulus schreef:/me is weer terug
Ja hoor door mij wel moest hem toch nog iets vragenLady Elensar schreef:
En wat is iedereen blij om BartVB te zien.. is er al een PM naar gestuurd?
Druk in de weer Pauluspaulus schreef:Geloof het neit, op msn is ie nog online.
/me is echter wel bezig met iets voor carlo
Voor mij een weet en voor jouw een vraagLady Elensar schreef:Wat in godsnaam MOET je zo'n beheerder vragen dan?(onee, zal wel privé zijn...)
Je maakt me erg nieuwsgierig, En ik wacht geduldigpaulus schreef:We zijn bezig met een mod te maken
Meer kan ik niet zeggen.
Lol aslas je een paar paginas terug bladert weet je waarom er een pm is gestuurdpaulus schreef: Tis dus niet echt prive
Je zult op carlo moeten wachten, hij post vanavond/morgen een eerste versie op phpbb.com.Opeltijgertje schreef:Je maakt me erg nieuwsgierig, En ik wacht geduldigpaulus schreef:We zijn bezig met een mod te maken
Meer kan ik niet zeggen.
Heb je nog een hint wsaarmee de Mod betrekking tot heeft
Of zit dat in een security dossier
Ik zag hem vandaag al online op phpBB.com en niet verborgenpaulus schreef:Je zult op carlo moeten wachten, hij post vanavond/morgen een eerste versie op phpbb.com.Opeltijgertje schreef:Je maakt me erg nieuwsgierig, En ik wacht geduldigpaulus schreef:We zijn bezig met een mod te maken
Meer kan ik niet zeggen.
Nee hoor ikke nietLady Elensar schreef:Lol, Opeltijgertje.. het lijkt net of jij ook een moderator bent ofzo..op één of andere manier kom een beetje zo over
(vraag me niet waarom, dat weet 'k ook niet
)
Ik weet het, ik weet hetpaulus schreef:Je zult op carlo moeten wachten, hij post vanavond/morgen een eerste versie op phpbb.com.Opeltijgertje schreef:Je maakt me erg nieuwsgierig, En ik wacht geduldigpaulus schreef:We zijn bezig met een mod te maken
Meer kan ik niet zeggen.
Nu ga je me treiteren heXP-Rene schreef:Ik weet het, ik weet hetpaulus schreef:Je zult op carlo moeten wachten, hij post vanavond/morgen een eerste versie op phpbb.com.Opeltijgertje schreef: Je maakt me erg nieuwsgierig, En ik wacht geduldig
Of zit dat in een security dossier![]()