Nee, dat is een configuratiescherm-icoon van Vista, geen notebook-icoonRaimon schreef:Je hebt toch een notebook , Wijst naar Bas zijn avatarBas schreef:Ben ik de enige die geen notebook heeft?

Nee, dat is een configuratiescherm-icoon van Vista, geen notebook-icoonRaimon schreef:Je hebt toch een notebook , Wijst naar Bas zijn avatarBas schreef:Ben ik de enige die geen notebook heeft?
Sacarablue idd nu ik er naar kijk,Bas schreef:Nee, dat is een configuratiescherm-icoon van Vista, geen notebook-icoonRaimon schreef:Je hebt toch een notebook , Wijst naar Bas zijn avatarBas schreef:Ben ik de enige die geen notebook heeft?
bronWikipedia schreef:Een laptop (ook wel notebook of schootcomputer genoemd)
Ikke wel Notebook en Laptop de ene begint met een N en de andere met een LXP-Rene schreef:Notebook is net zo engels als laptop, maar daarmee weet ik nog steeds het verschil niet.
"Opeltijgertje"??? Zegt me helemaal nietsXGE_Lithium schreef:Opeltijgertje ook maar naam veranderd?
Wel eens van een Lotebook gehoord of een Naptop? Ikke niet hoor.Raimon schreef:Ikke wel Notebook en Laptop de ene begint met een N en de andere met een LXP-Rene schreef:Notebook is net zo engels als laptop, maar daarmee weet ik nog steeds het verschil niet.
En waarom geen notebooks?paul schreef:/me weer thuis, maar zo ook weer weg
/me was inderdaad sneller jaXGE_Lithium schreef:Opeltijgertje ook maar naam veranderd? 8)
Zal wel de laatste zijn die dat opmerkt 8)
/me heeft 2 laptops
Bij ons in de klas wel, daar heeft iemand een laptop waar je haast alleen op kan schrijven. We hebben hem toen neptop genoemdXP-Rene schreef:"Opeltijgertje"??? Zegt me helemaal nietsXGE_Lithium schreef:Opeltijgertje ook maar naam veranderd?Nooooit van gehoord.
Wel eens van een Lotebook gehoord of een Naptop? Ikke niet hoor.Raimon schreef:Ikke wel Notebook en Laptop de ene begint met een N en de andere met een LXP-Rene schreef:Notebook is net zo engels als laptop, maar daarmee weet ik nog steeds het verschil niet.
Als we het over Alcohol hebben in specifieke zin Heineken LOL Vk Mag klikje 8) enjoy itBee schreef:Ik krijg geen geld terug van de NSHad 31 minuten vertraging
Maar voor een retourtje moet je kaartje 8,80 waard zijn, en die van mij is maar 6,70
En liveguard, het komt door de medicijnen, maar ik heb uberhaubt nog nooit alcohol gedronken, dus mis ook niets 8)