Bee's Bar
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
- XGE_Lithium
- Contacteer:
-
- Contacteer:
Idee voortaan twee kaartjes kopen...Bee schreef:Ik krijg geen geld terug van de NSHad 31 minuten vertraging
Maar voor een retourtje moet je kaartje 8,80 waard zijn, en die van mij is maar 6,70

http://www.arcadepunt.nl meer dan 23.000 flashgames
Niet alleen langs Heineken, ook binnen in, Kortom het Bier is niet te pruimenBee schreef:De trein rijdt langs Heineken, stinkt daar verschrikkelijk naar zuurkool en rotte eieren.

Dan liever een glaasje Cola

Raimon - phpBB.com Styles Team Leader
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
- Bas
- Contacteer:
Hé, ik wil ook een N-weg naast mijn woonplaats! O, wacht, dat is de N361 (oid) 
EDIT: Plaatje, en info.

Omhoog is Dokkum, links is Leeuwarden, rechts is richting de provincie Gronongen, en omlaag Damwoude, en verder weg Burgum.

EDIT: Plaatje, en info.

Omhoog is Dokkum, links is Leeuwarden, rechts is richting de provincie Gronongen, en omlaag Damwoude, en verder weg Burgum.
.Bas Hosting, gratis hosting met FTP, PHP en MySQL | viennaCMS, simpel flexibel open source CMS
Hoe ban je tegenwoordig? 'Deny' bij alle rechten!
Hoe ban je tegenwoordig? 'Deny' bij alle rechten!
Moe waarvan van Gisterenpaul schreef:/me is back
(En erg moe)

Leuk KaartjeBee schreef:
![]()
Naar links is Leiden (Lammenschans), naar rechts Alphen a/d Rijn, en de dubbele grijze streep met een lichte grijze streep ertussen is de spoorbaan

Raimon - phpBB.com Styles Team Leader
- WebSiteNet
- Contacteer:
- Carlo Claessen
- Lady Elensar
staat hier in den bossch ook een flinke heineken fabriek! ik denk nog geen 25 meter hier vandaanBee schreef:Weet je meteen waar de Heinekenfabriek staatRaimon schreef:Leuk KaartjeBee schreef:
![]()
Naar links is Leiden (Lammenschans), naar rechts Alphen a/d Rijn, en de dubbele grijze streep met een lichte grijze streep ertussen is de spoorbaan

enige nadeel, is dat het niet altijd lekker ruikt!
maargoed...
Doenwenu.nl Een site over van alles ... zeg maar
Dat is nog niks, op Webmasterplein staat een off-topic van inmiddels 153 pagina'sWebSiteNet schreef:Damn, al 72 pagina's met oeverloos geblaat....
(waarom wordt gelu-l veranderd in <font color=ff0000>geblokkeerd woord</font>?)

KNAVIVO DIERENHULP
Stimuleer verdraagzaamheid. Wees eens wat vaker irritant.
Stimuleer verdraagzaamheid. Wees eens wat vaker irritant.