Inderdaad ja, aan het werk, maar niet "lekker".Pyromovies.com schreef:hahaha laat me raden, jij bent zeker lekker aan het werk achter je pc'tje?XP-Rene schreef:Pyromovies.com schreef:Mogguuh allemaal,
lekker vakantie. :thumb:Ga je schamen om dat hier zomaar te gaan zitten vertellen
![]()
Bee's Bar
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
KNAVIVO DIERENHULP
Stimuleer verdraagzaamheid. Wees eens wat vaker irritant.
Stimuleer verdraagzaamheid. Wees eens wat vaker irritant.
was ook daadwerkelijk serieus bedoeldRaimon schreef:Drink er nog eentjelifeguard schreef:sinds waneer staan de reply knoppen links?
maar omdat je zo aandringt! ik pak er een
Doenwenu.nl Een site over van alles ... zeg maar
Wat denk je dat ik serieuus ben in dit topiclifeguard schreef:was ook daadwerkelijk serieus bedoeldRaimon schreef:Drink er nog eentjelifeguard schreef:sinds waneer staan de reply knoppen links?NOT (spam topic right?)
maar omdat je zo aandringt! ik pak er eenkoffie dan
Nou paar pagina's terug wel ging het over het A onderwerp 8)
maar idd ik neem er ook eentje
Ik ben heel zielig, ik heb maar 45 minuten Idols gekeken zaterdag
Ik was even afwezig, voor de vele mensen die dat niet doorhadden. Oja, afwezigheid meld ik niet op dit forum, dat is tijdverspilling, en je weet
Verspilling is killing
Zo, en dan is het nu tijd voor AH 12 vitaminendrank
Voor de mensen die niet kunnen lezen, van een jus d'orange wordt je niet dronken, en die alcohol is volledig taboe, ik mag het nog steeds niet van de dokter, en waarschijnlijk gaat dat nog wel een jaar duren, de medicijnen waren zo sterk dat ik er plotselinge huidbloedingen van krijg, waardoor ik nu langer moet gaan slikken, maar wel minder per keer.
Verspilling is killing
Zo, en dan is het nu tijd voor AH 12 vitaminendrank
Voor de mensen die niet kunnen lezen, van een jus d'orange wordt je niet dronken, en die alcohol is volledig taboe, ik mag het nog steeds niet van de dokter, en waarschijnlijk gaat dat nog wel een jaar duren, de medicijnen waren zo sterk dat ik er plotselinge huidbloedingen van krijg, waardoor ik nu langer moet gaan slikken, maar wel minder per keer.
... Maar ik modereer (nog) niet.
-
wizzzzzzzz
- Contacteer:
Uh herhaling...Bee schreef:Vakantiehuisje met maar 1 TV, waardoor ik verplicht naar sport moest kijken. Maar woensdag is de herhaling 8)Raimon schreef:We hadden je mist Bee :thumb:
45 minuten is niet langhoe kwam het Tv, Kabel Kuren?
http://www.arcadepunt.nl meer dan 23.000 flashgames
Bee, vindt je het nog leuk om te kijken dan, nu je weet wie er weg is?Bee schreef:Jup, herhaling.
Woensdag 20:30 op RTL 7 - Idols
Woensdag 22:00 op RTL 7 - Idols Backstage
Woensdag 23:00 op RTL 7 - Idols, de uitslag
Zo zie je maar weer: Tot volgende week, want zaterdag (en woensdag) kijk je Idols! (Martijn Krabbé uitspraak)
of kijk je alleen voor de dames
Bij mij is de spanning er altijd af bij zo'n herhaling. plus dat je de optredens op inet kunt zien
Doenwenu.nl Een site over van alles ... zeg maar
- XGE_Lithium
- Contacteer:
Dan wil ik toch wel weten hoe snel die Metro rijd. Het is voor mij zes minuten in de "tram" naar school, lopen van en naar het NS station niet meegerekend. Tussen de twee stations is het 8 kilometer ongeveer, en die tram kan 100 km/u, maar ik heb nooit hogere snelheden dan 96 km/h gezien (ja, lekker snelle tram is dat
)
... Maar ik modereer (nog) niet.
Tot capelse brug maximaal 40, daarna max 80Bee schreef:Dan wil ik toch wel weten hoe snel die Metro rijd. Het is voor mij zes minuten in de "tram" naar school, lopen van en naar het NS station niet meegerekend. Tussen de twee stations is het 8 kilometer ongeveer, en die tram kan 100 km/u, maar ik heb nooit hogere snelheden dan 96 km/h gezien (ja, lekker snelle tram is dat)
- XGE_Lithium
- Contacteer: