Ik heb geen laptop, maar een notebookik ben gek schreef:je verkloot je toekomst met het geen school doen en de computer voor laten gaan...
( of laptop voor de bijdehandjes... )

zucht...
niet zo bij de hand zij ik

Lees een aantal pagina's terug, net na bee's bericht over modsRaimon schreef:Daar heb je gelijk in beste Stef,
Maar als je nou een opleiding hebt gekozen waar je niks aan vindt? dat demotiveert ook een beetje
soms wat spanning tussen jullie ?Stef schreef:Die hoor ik vaker.. .paul schreef:maar deed niks
Als je VWO hebt kun je bijna alle opleidingen kiezen die je wilt, dus het is niet het geval dat hij al een opleiding gekozen had. Meestal hoor je toch ook dat mensen het gebruiken als excuus omdat ze het niet aan kunnen.Raimon schreef:Daar heb je gelijk in beste Stef,
Maar als je nou een opleiding hebt gekozen waar je niks aan vindt? dat demotiveert ook een beetje
Noemen ze dat niet omkopen (grapje)paul schreef:bij mij deden ze niet zo moeilijk, zeker als je beetje goed met docent overweg kon
"eilen" is met een lange "ij" Bee, dus: ijlenBee schreef:Wat ben jij aan het eilen?ik ben gek schreef:zo groot is het geheim niet.
anders zeg je het niet he ?
Spelfouten of gewoon domme tikfouten, Bee?Bee schreef:Nee, René heeft een hekel aan spelfouten, wat hij niet weet is dat ik een hele grote set spelfouten uit de vertaling van hem van de handleiding heb gehaald
Nee, jij wel?XGE_Lithium schreef:René verveel je je?
Beide, dankzij Macromedia Dreamweaver 8 Spellings Tools Office DutchXP-Rene schreef:Spelfouten of gewoon domme tikfouten, Bee?Bee schreef:Nee, René heeft een hekel aan spelfouten, wat hij niet weet is dat ik een hele grote set spelfouten uit de vertaling van hem van de handleiding heb gehaald