Als ik hier de sites bezoek die de leden hier hebben gemaakt, merk ik dat bij sommigen .TK GEEN popups genereert terwijl bij anderen wel.
Hoe kan ik dat blokken want ik ben een van die ongelukkigen waar het wel gebeurt

popup blockerrafifaisal schreef:Hey,
Als ik hier de sites bezoek die de leden hier hebben gemaakt, merk ik dat bij sommigen .TK GEEN popups genereert terwijl bij anderen wel.
Hoe kan ik dat blokken want ik ben een van die ongelukkigen waar het wel gebeurt
Code: Selecteer alles
My Marketing
> Dot TK Linker Promo
Code: Selecteer alles
No banner
If you want to disable your banner please use your mobile phone to SMS the following:
SMS THIS TEXT:*******
TO THIS NUMBER: *****
(EUR 1.10 per received SMS)
Please note that you will receive only one SMS to disable your linker promo!
Mozilla Firefox gebruikenrafifaisal schreef:Hey,
Of opera [is beter naar mijn MENING ]Makavelibrox schreef:Mozilla Firefox gebruikenrafifaisal schreef:Hey,
Hoe je er een aanmaakt je gaat naar http://www.dot.tkZennekik schreef:mss domme vraag, maar hoe maak je een.tk site aan