Bee's Bar
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
- XGE_Lithium
- Contacteer:
LOL mogen welRaimon schreef:Mag je niet weg van de vriend dan zorg je toch gewoon dat de carnaval bij jou in huis komtNymphy schreef:
mwa ik mis het welvier normaal ieder jaar carnaval.. alleen dit jaar moet vriendje werken
![]()
En om zonder hem te gaan heb ik ook geen zin in

Carnaval....tsss.
De definitie van carnaval volgens Rene;
Een tijdelijke vrijbrief om alles te doen en te laten wat God verboden heeft. (lees de tien geboden er maar eens op na)
Wie kent er nog de oorspronkelijke betekenis van carnaval? En wie houdt zich eraan?
Mijn motto?
Doe maar normaal, dan doen we al gek genoeg.
De definitie van carnaval volgens Rene;
Een tijdelijke vrijbrief om alles te doen en te laten wat God verboden heeft. (lees de tien geboden er maar eens op na)
Wie kent er nog de oorspronkelijke betekenis van carnaval? En wie houdt zich eraan?
Mijn motto?
Doe maar normaal, dan doen we al gek genoeg.
KNAVIVO DIERENHULP
Stimuleer verdraagzaamheid. Wees eens wat vaker irritant.
Hij spoort trouwens ook niet echt, of beter, hij spoort echt niet.Stef schreef:Theo Maassen
KNAVIVO DIERENHULP
Nee, abosluut niet, maar ik heb ook nooit gezegd dat ik dat wel doe.paul schreef:Enne, spoor jij dan wel?
KNAVIVO DIERENHULP
Nee, maar je vraagt het wel, vandaar mijn antwoord.
KNAVIVO DIERENHULP
- WebSiteNet
- Contacteer:
Bee schreef:Jij kan niet sporen, want in Zeeuws-Vlaanderen liggen geen eens personenvervoerlijnen.XP-Rene schreef:Nee, abosluut niet, maar ik heb ook nooit gezegd dat ik dat wel doe.paul schreef:Enne, spoor jij dan wel?
muwhahahahahah :thumb:
ik zou zeggen 1-0
Doenwenu.nl Een site over van alles ... zeg maar
sorry raimon, maar met carnaval verkleed ik me graagRaimon schreef:Lifeguard doe je pastoor costuum nou eens uitlifeguard schreef:bezint eer gij begint!
hallelujah!

Doenwenu.nl Een site over van alles ... zeg maar
Maar die rijden niet, en al helemaal niet op rails.paul schreef:Maar wel veerbotenBee schreef:Jij kan niet sporen, want in Zeeuws-Vlaanderen liggen geen eens personenvervoerlijnen.XP-Rene schreef: Nee, abosluut niet, maar ik heb ook nooit gezegd dat ik dat wel doe.
Zegt wie, waar staat dat?Stef schreef:Het is de beste filosoof van de twintigste eeuw.XP-Rene schreef:Hij spoort trouwens ook niet echt, of beter, hij spoort echt niet.Stef schreef:Theo Maassen
Maar wel goederenspoor, en daar kun je heel goed op meeliften.Bee schreef:Jij kan niet sporen, want in Zeeuws-Vlaanderen liggen geen eens personenvervoerlijnen.XP-Rene schreef:Nee, abosluut niet, maar ik heb ook nooit gezegd dat ik dat wel doe.paul schreef:Enne, spoor jij dan wel?
Dus personen kun er ook mee als het moet.
Of het ook mag is weer een ander verhaal.
KNAVIVO DIERENHULP