Bee's Bar
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
Maar jezelf bevrijden gaat je niet lukken...

Code: Selecteer alles
if ( $row['ipadres'] == $_SERVER['REMOTE_ADDR'] )
{
echo 'Muisstil kruip je naar het einde van de grot... Lowietje lijkt te slapen... de laatste meters lijken uren te duren, maar dan stap je het warme daglicht in. Een donker gegrom klinkt achter je... Je wordt bij de opening weggetrokken en tegen de rotsachtige muur van de grot gesmeten. Nee, een eigen reddingspoging ondernemen lukt echt niet. <span class="red">Je moet door je vrienden gered worden, vul onderstaand formulier in!</span>';
mailform();
}
Prophecy schreef:Shit, mijn sig is nog wel in bezit van dat kreng!![]()

- Wout -- w00t
- XGE_Lithium
- Contacteer:
- Wout -- w00t
- Wout -- w00t
-
- Wout -- w00t
MSN zelf is ook niet super goed. Het enige voordeel is, dat je met andere mensen in je lijst kan chatten. Maar heb je het "Videobellen" wel eens geprobeerd? De eerste minuut gaat het nog wel, maar daarna beweeg je volop, en het beeld houd je niet bij. Ook het geluid wordt bagger...
Dus daarom moet je Skype gebruiken...
Geeft geen support aan fora´s zonder copyright
Wout -- w00t schreef:MSN zelf is ook niet super goed. Het enige voordeel is, dat je met andere mensen in je lijst kan chatten. Maar heb je het "Videobellen" wel eens geprobeerd? De eerste minuut gaat het nog wel, maar daarna beweeg je volop, en het beeld houd je niet bij. Ook het geluid wordt bagger...

///sorry, dak je verbeter maar enigste.. daar kan ik niet tegen.. ik ben ook niet perfect maar dat is echt niet te harden voor mij.hendry schreef:Wout -- w00t schreef:MSN zelf is ook niet super goed. Het enige voordeel is, dat je met andere mensen in je lijst kan chatten. Maar heb je het "Videobellen" wel eens geprobeerd? De eerste minuut gaat het nog wel, maar daarna beweeg je volop, en het beeld houd je niet bij. Ook het geluid wordt bagger...
Dus daarom moet je Skype gebruiken...het enige wat ik doe is met voice via msn en chatten veder niks
maar volgens mij werkt webcam en geluid wel goed..