Bart zal een eind in de twintig zijn, gok ik.Website schreef:bartvb vergeten
Bee's Bar
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
- WebSiteNet
- Contacteer:
je moet niet alles geloven wat de schooldokter heeft gezegdWebsite schreef:misschien word ik wel 112!
Doenwenu.nl Een site over van alles ... zeg maar
- Bas
- Contacteer:
Ligt het nou aan mij, of ben ik de enige die geen dualboot heeft op zijn desktop met Linux erbij? Oké, dat zou gisteren veranderen, maar die irritante SUSE (En dan 16 punten op hardwareondersteuning?) vindt mijn hardware fout.
Nu wil ik Ubuntu proberen (Wie wil dat nu niet?), maar ik heb slechte ervaringen met text-mode-partitieprogramma's... Dan maar wachten op de release die in april uitkomt.
Maar dan ben ik de enige die dat niet heeft, tot april!
Nu wil ik Ubuntu proberen (Wie wil dat nu niet?), maar ik heb slechte ervaringen met text-mode-partitieprogramma's... Dan maar wachten op de release die in april uitkomt.
Maar dan ben ik de enige die dat niet heeft, tot april!
.Bas Hosting, gratis hosting met FTP, PHP en MySQL | viennaCMS, simpel flexibel open source CMS
Hoe ban je tegenwoordig? 'Deny' bij alle rechten!
Hoe ban je tegenwoordig? 'Deny' bij alle rechten!
Alles kan!
NU KRIJG IK pot-jan-deaurie WEER DAT IE DE PAGINA NIET KAN VINDEN
NU KRIJG IK pot-jan-deaurie WEER DAT IE DE PAGINA NIET KAN VINDEN
Ik kijk niet dagelijks naar die paginaStef schreef:Goedemorgen, ik dacht nog altijd dat ik ouder was als Bas 8) en sinds wanneer zit podium4 nog in het team?paul schreef:Stef is 16 dacht ik, bee 17, mosymuis, podium4, carlo weet ik niet
Moet jij niet in bed liggen ziekenpaul schreef:Ik kijk niet dagelijks naar die paginaStef schreef:Goedemorgen, ik dacht nog altijd dat ik ouder was als Bas 8) en sinds wanneer zit podium4 nog in het team?paul schreef:Stef is 16 dacht ik, bee 17, mosymuis, podium4, carlo weet ik niet
goedzo kerel!
je moet goed eten! neem een kop soep en thee!!
begin op een omaatje te lijken!
enniewee, goed werk paul!
ik heb een gespleten persoonlijkheidWebsite schreef:volgens mij lukt dat niet, je bent een mannetje! (als ik je bericht in [poll]mannetje/jongetje goed heh gelezen tenminste)lifeguard schreef:goedzo kerel!
en gespleten woordeboek hahhahalifeguard schreef:ik heb een gespleten persoonlijkheidWebsite schreef:volgens mij lukt dat niet, je bent een mannetje! (als ik je bericht in [poll]mannetje/jongetje goed heh gelezen tenminste)lifeguard schreef:goedzo kerel!
&&#)#*(#@*)@*))@*#&!^!%$%!(#&#)@!*)!*##)! A.K.A censuur!
Raimon
biertje?
Raimon