Lekker de snelste__TDR_medievel schreef:ok bedankt, in belgie is er maar 1 kabelinternetprovider namelijk telenet...
Goh, raar zeg, in Nederland hebben we een massa aanbieders, maar hier is volgens mij niemand tevreden, hehe.w0lfie.be schreef:Lekker de snelste__TDR_medievel schreef:ok bedankt, in belgie is er maar 1 kabelinternetprovider namelijk telenet...(van de reclame he)
'k Moet zegge, ben er mega tevreden van!
Mijn peter heeft Planet Internet, valt nog meer uit. Soms doet de verbinding een minuut lang niks, en daarna, doet ze gewoon verder alsof gewoon de verbinding ff op pauze werd gezet. Bij telenet heb je dat ook soms (uitvallen van proxy, of door overbelasting) maar daar zijn trucjes voor. Je meot wat spelen met de proxyinstellingen, en meestal kun je onmiddellijk terug op snelheid verder surfen__TDR_medievel schreef:ik heb hier ook adsl van skynet en bij mijn moeder heb ik telenet, kmoet zeggen ik vind skynet adsl persoonlijk wel beter dan telenet![]()
ik weet niet of er hier nog last van hebben maar bij telenet valt het internet in internet explorer soms weg,terwijl je nog kan chatten ofzo, of word het internet ineens trager...