Bee's Bar
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
Paul nog een keer 1 keer spammenpaul schreef:Niet iedereen leest alles

Raimon - phpBB.com Styles Team Leader
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
Ik heb het over het spam topic 
Btw wie heeft:
Bertie Bear Besteld

Btw wie heeft:

Bertie Bear Besteld

Raimon - phpBB.com Styles Team Leader
-
- Contacteer:
- XGE_Lithium
- Contacteer:
Die had ik potverdorie op slot gedaan, jij vuile dief!Raimon schreef:Heb er net nog eentje gevonden onder in de wijn kelder wizzzzzzzzwizzzzzzzz schreef:En waar is een glaasje witte wijn te vinden?? Sjee...hebben hier ook niets...Rode of witte, nog een bepaald jaartal ingedachten 8)
... Maar ik modereer (nog) niet.
-
- Contacteer:
Smaakt goed Bee...Bee schreef:Die had ik potverdorie op slot gedaan, jij vuile dief!Raimon schreef:Heb er net nog eentje gevonden onder in de wijn kelder wizzzzzzzzwizzzzzzzz schreef:En waar is een glaasje witte wijn te vinden?? Sjee...hebben hier ook niets...Rode of witte, nog een bepaald jaartal ingedachten 8)

Wat? Die la van de kassa of de sleutel?Bee schreef:Daar lag de sleutel, voortaan heb ik die aan een keycord om mijn nek
KNAVIVO DIERENHULP
Stimuleer verdraagzaamheid. Wees eens wat vaker irritant.
Dan zal Bee misschien de eerste zijn.
Maak gewoon een elektronisch slot aan die deur, dan kun je de sleutel ook niet verliezen/kwijtraken of afgepakt worden.
Maak gewoon een elektronisch slot aan die deur, dan kun je de sleutel ook niet verliezen/kwijtraken of afgepakt worden.
KNAVIVO DIERENHULP