hele map phpbb van server verwijderen.
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

-
- Contacteer:
hele map phpbb van server verwijderen.
Vanwege de voorjaarsopruiming was ik bezig ongebruikte mappen en bestanden die op mijn host staan te verwijderen. Hierbij is ook een oude ongebruikte map phpbb, hierin kan ik alles verwijderen met uitzondering van de map "cache". Hiervan krijg ik -wanneer ik het via de browser benader en wil verwijderen- de melding: directionary not empty.
Wie heeft raad?
Wie heeft raad?
-
- Contacteer:
Mischien ergens in de opties show hidden files.
Vaak worden bijv. .htacces bestanden verborgen.
Vaak worden bijv. .htacces bestanden verborgen.
» Bloe.net
Ik doe het zo: ik zet de premissies op 777 en ga naar Dericktadmin met de filecontrole ofzo en ik verwijder hem daar en zie: http://www.ghedforum.be/viewtopic.php?t=597
-
- Contacteer:
.htaccess bestanden worden meestal door FTP programma's niet getoond, waardoor je de directory dus ook niet kunt leegmaken.
Hiervoor zijn mogelijk 2 oplossingen.
Ga via je adminpaneel van je host naar de file manager er verwijder daar die directory met inhoud, en als dat ook niet werkt, kun je je host vragen om deze te verwijderen.
Hiervoor zijn mogelijk 2 oplossingen.
Ga via je adminpaneel van je host naar de file manager er verwijder daar die directory met inhoud, en als dat ook niet werkt, kun je je host vragen om deze te verwijderen.
KNAVIVO DIERENHULP
Stimuleer verdraagzaamheid. Wees eens wat vaker irritant.
Stimuleer verdraagzaamheid. Wees eens wat vaker irritant.
Met WS_FTP95, te downloaden door hier te klikken, kan na installatie en configuratie van je account bij de host, alle hidden files bekeken en verwijderd worden. Deze hidden files worden zichtbaar gemaakt nadat je bent ingelogd bij de host, door in het veld onder de button "MkDir" - welke leeg is - daar in te typen:
-all
en daarna enter te geven (grote toets).
Hierna zal elke file die hidden is, dus ook .htaccess, zichtbaar worden en kan dan gedelete worden.
-all
en daarna enter te geven (grote toets).
Hierna zal elke file die hidden is, dus ook .htaccess, zichtbaar worden en kan dan gedelete worden.
-
- Contacteer:
-
- Contacteer: