Advanced footerstats mod Austin1.0.2, sql error?

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD? Bekijk ons archief. Support wordt helaas niet meer verleend.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
WP

Advanced footerstats mod Austin1.0.2, sql error?

Bericht door WP » 01 apr 2006, 14:51

Heb uren gezocht naar een antwoord op mijn probleem, dus ik leg het hier even voor.

Eergisteren installeerde ik de advanced footerstats mod van Austin op mijn testforum by lycos, en het verliep vlekkeloos. De statistieken werden goed weergegeven. nu wou ik vannacht dezelfde mod installeren op mijn goed lopend forum, en op het eerste zicht leek alles in orde.
Geen foutmeldingen . Tot ik inlogde. Kreeg een foutmelding te zien onder elke template ik had aangepast.

Error Updating Footer Stats

DEBUG MODE

SQL Error : 1064 You have an error in your SQL syntax near 'a, phpbb_todays_queries b SET a.views = a.views + 1, ' at line 2

Line : 1215
File : functions.phpUPDATE phpbb_page_view_count a, phpbb_todays_queries b SET a.views = a.views + 1, b.total = b.total + 21

message_die() was called multiple times. This isn't supposed to happen. Was message_die() used in page_tail.php?

Ik ben de aangepaste sql tabellen onder phpmyadmin gaan verwijderen. Heb alles opnieuw upgeloaded,
page_log.php
db/mysql.php
db/mysql4.php
opnieuw de sql uitgevoerd, en de drie files die ik moest editten,
Root/extension.inc
Root/includes/functions.php
Root/includes/page_tail.php
Root/templates/*/overall_footer.tpl
aangepast.
alles is onveranderd gebleven.

Op lycos draait alles probleemloos :shock:
En op flexweb waar mijn forum draait, nada, niks.
uitgelogd, alles ok.. buiten de datum dan.. :cry:

:: [ Load Time: 0.2 Seconds ] :: [ 19 Queries ] :: [ 0 Page(s) Viewed Today ] ::
:: [ Todays Queries: 0 ] :: [ Highest Load: 0 Queries On May. 15, 2004 ] ::
:: [ SQL Load: 8% Time: 0.2 ] :: [ PHP Load: 92% Time: 0.2 ] :: [ Debug: On ] :: [ GZIP: Disabled ] ::

Ingelogd, steeds dezelfde foutmelding, ik kan zelfs niet eens in het admin panel, buiten langs omwegen,; uitgelogd... en in het adres, achter naam van het forum /admin tikken en zo inloggen.

De enige uitleg die ik heb gevonden over de sql error, is dat ik mijn host zou moeten verwittigen zijn versie te upgraden.
Maar deze versie is zelfs veel recenter dan die van Lycos?

Heeft iemand dit probleem ook gehad?
Of kan er me iemand helpen met dit probleem?
Want een zicht is het ook niet voor de gebruikers.
Ik ben gaan kijken op http://phpbb-tweaks.com/ en toen ik wou reageren op iemand die hetzelfde had, had ik nog geeneens rechten om te posten, alhoewel je naar daar wordt verwezen bij de installatie voor support. :roll:

WP

Bericht door WP » 02 apr 2006, 12:52

Is er eigenlijk iemand die deze mod op zijn board staan heeft??
Of is deze dan maar voor de trashcan? :shock:

lifeguard
Contacteer:

Bericht door lifeguard » 02 apr 2006, 13:00

Afbeelding :roll:

wacht rustig af! :thumb:
Doenwenu.nl Een site over van alles ... zeg maar

Bee

Bericht door Bee » 02 apr 2006, 15:00

De mods van Austin staan niet bekend vanwege de uitstekende kwaliteit, eerder bekend om hun slechte code, hoofdlettergebruik en documentatie.
... Maar ik modereer (nog) niet.

WP

Bericht door WP » 03 apr 2006, 15:13

Dat is waar;
Ook by zijn activity die ik weleer heb gebruikt, moest je de codes met een korrel zout nemen.
after add, was wel meer direct achter de find code te gooien. Van in- line after add, heeft hij nog nooit gehoord.
Je werd tijdens de installatie van her naar der verwezen ,van onder naar boven, enz. Niet echt gebruikelijk
Maar het is wel vreemd dat hij op lycos moeiteloos draait , 8) , terwijl ik er voor de rest ni echt tevreden over ben.

Gesloten